رییس هیات تکواندو اصفهان:

۹۰ درصد تیم ملی پومسه از استان اصفهان بودند

الله آبادی گفت: مسابقات جهانی پومسه در حالی برگزار شد که حدود ۹۰ درصد اعضای تیم ملی پومسه از استان اصفهان انتخاب شده بودند.

شهرام الله آبادی گفـت: مسابقات جهانی پومسه در حالی در کشور کره جنوبی برگزار شد که قبل از عید امسال در انتخابی حدود ۹۰ درصد اعضای تیم ملی پومسه کشورمان از استان اصفهان انتخاب شدند.

او می‌گوید: تیم ملی پومسه قبل از عید در اردوی تمرینی تیم ملی حضور داشتند و ۲۸ فروردین امسال به کشور کره جنوبی اعزام شدند و در نهایت همه اعضای تیم ملی کشورمان با کسب مدال به کشور بازگشتند.

به گفته رییس هیات تکواندو استان اصفهان، این استان سال‌های سال است در پومسه حرف اول را می‌زند و در مسابقات جهان هم نشان داد حرف اول بودن آن‌ها به حق است.

مراسم تجلیل از قهرمانان پومسه پس از افتخار آفرینی در مسابقات قهرمانی جهان عصر روز گذشته پنجم اردیبهشت در خانه تکواندو استان اصفهان برگزار شد.

۹۰ درصد تیم ملی پومسه از استان اصفهان بودند

پومسه رو‌های شایسته کشورمان پس از افتخار آفرینی در یازدهمین مسابقات قهرمانی جهان که در گویانگ_کره جنوبی برگزار شد توانستند با کسب یک مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز در جایگاه پنجم جهان بایستند.

در مجموع تیم ملی پومسه کشورمان با ۱۳ تکواندو کار در دو بخش بانوان و آقایان با ترکیب فاطمه سلمانی زاده، مرجان سلحشوری، آتوسا فرهمند، ساناز تقی پور، شیما نساجی، امیر علی علیزاده، یاسین زندی، علی سلمانی، محمد تقی حاتمی، نادر خدامرادی، هادی ترکاشوند، علی نادعلی و حسین بهشتی در این مسابقات شرکت کردند.

۹۰ درصد تیم ملی پومسه از استان اصفهان بودند

در گروه آقایان احمد اخلاقی به عنوان سرمربی، نیما اخلاقی به عنوان مربی و در بخش بانوان بدری اسدی در جایگاه سرمربی، فهیمه سلمانی زاده به عنوان مربی، هدایت تیم ملی پومسه کشورمان را بر عهده داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.