تداوم طرح اطعام مهدوی و مواسات در آذربایجان شرقی

همزمان با ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی و توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف آذربایجان شرقی ادامه دارد.

در رزمایش اطعام مهدوی منطقه مهربان که به همت خیران، بسیجیان و کمیته امداد امام خمینی این بخش برگزار شد یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

ملا مهدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی گفت: مقرر شده است در طرح اطعام مهدوی ماه مبارک رمضان در استان ۱۰۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شود که تاکنون توزیع ۷۵ هزار بسته صورت گرفته است.

به همت خیران و سپاه آذرشهر ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.
از آغاز رزمایش کمک مومنانه پس از شیوع کرونا، سپاه این شهرستان ۳۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان را در قالب رزمایش مواسات تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم به همت هیئت انصارالمهدی (عج) و نیکوکاران بخش کشکسرای شهرستان مرند تهیه و بین همشهریان روزه دار توزیع شد.

همچنین برای ۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هوراند هم با مشارکت سپاه، کمیته امداد و شهرداری افطاری داده شد.

در رزمایش کمک مومنانه بستان آباد ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به همت مرکز نیکوکاری امام رضا (علیه السلام) و کانون فرهنگی الغدیر شهر سیس شبستر ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

یک هزار پرس غذای گرم در روستای بالسین بخش کندوان تهیه و بین خانواده‌های بی بضاعت توزیع شد.

این کار خداپسندانه به همت حوزه بسیج بخش کندوان سپاه ناحیه میانه صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار