تحقق شعار سال با حمایت از تولید دانش بنیان در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان در نشست قرارگاه تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین گفت: مهمترین موضوع و اولویت محوری برنامه‌ها حمایت از تولید و اشتغال است.

مدرس خیابانی   گفت: در جهت تحقق شعار سال کل استان و دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند  و  همه ما تسهیل‌گر هستیم تا فضا را به گونه‌ای فراهم کنیم که در جهت تولید و اشتغال نتایج ملموس حاصل شود.

او گفت: محور این نشست بررسی نحوه استفاده از محیط‌های دانش‌بنیان و پشتوانه‌های علمی جهت حمایت از تولید و اشتغال است.

استاندار سیستان و بلوچستان بر ارتباط با دانشگاه‌ها، نخبگان، اساتید، جوانان، فناور‌ها و پارک علم و فناوری در جهت حمایت از تولید و اشتغال تاکید کرد و  گفت: باید تلاش کرد تا اشتغال و تولید را در استان به نتایجی برسانیم.

مدرس خیابانی گفت: شعار‌های سال باید تعریف عملیاتی شود  و این عملیاتی‌سازی در وهله نخست برای هر مجموعه‌ای که محصول دانش‌بنیان دارد و به محصولی رسیده از جهت مکان، مجوز و تسهیلات و کمک‌های فنی و اعتباری است باید اقدام شود.

او گفت: در وهله دوم عملیاتی‌سازی شعار سال واحد‌های دانش‌بنیانی که به محصول نرسیدند در قالب یک قرارداد با گروه سرمایه‌گذار و واحد‌های تولیدی مرتبط شوند.

مدرس خیابانی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب  گفت: هیچ کس در استان حق ندارد فضای سبز شهری را از آب آشامیدنی و بهداشتی آبیاری کند و از آب‌های مصرفی و پساب برای این منظور استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار