واکسن کرونا به اندازه کافی موجود است

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: برای برنامه‌های آتی و رفتار‌های غیرقابل پیش‌بینی کرونا، به اندازه کافی واکسن در اختیار داریم.

بهرام دارایی گفت: به همه واکسن سازان در بخش دولتی و بخش خصوصی خدا قوت می‌گویم. دوستان جوان ما در شرکت‌های دانش بنیان در راه پر تلاطم و پر چالش قدم گذاشتند و موفق شدند. جای مباهات و خوشبختی دارد که این کار انجام شد.

او می گوید: در حوزه‌های واکسن کرونا و واکسن آنفولانزا اقدامات خوبی صورت گرفته است و این راه، روشن بخش آینده تولیدات ما است. عمده تولیدات و نیازمندی‌های ما توسط این واکسن سازان تامین خواهد شد.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: در خصوص واکسن کرونا در ابتدا وضعیت خوبی نداشتیم، ۵۰ هزار نفر مراجعه به بیمارستان‌ها داشتیم، بیش از ۷۰۰ نفر فوتی داشتیم و در بخش‌های ویژه وضعیت خوب نبود و واکسن کم بود.

دارایی گفت: نگاه دولت سیزدهم به مردم است به طوری که واکسن تامین شد و در اختیار مردم قرار گرفت. واکسیناسیون خوبی صورت گرفت و پیک ششم را با کمترین مشکلات پشت سر گذاشتیم.

او می‌گوید: واکسن سازان ما اقدامات خوبی را انجام دادند ما به صورت ارزی و فنی از آن‌ها حمایت کردیم، واکسن به اندازه کافی در انبار‌ها داریم هم داخلی و هم آنچه که وارد شده است. ما به اندازه کافی واکسن داریم و در برابر رفتار‌های غیر قابل پیش بینی کرونا، به اندازه کافی واکسن در اختیار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمار این را بدهید که هر شخص فوت شده چند دوز واکسن زده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ترجمه: کلی واکسن رو دستمون باد کرده؟!