صدور مجوز استاندارد ۵۴ وسیله شهربازی بعثت خرم‌آباد

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: مجوز استاندارد ۵۴ وسیله تفریحی در شهربازی سرپوشیده بعثت مال خرم آباد به مدت یک سال صادر شد.

مرضیه قنبریان گفت: در راستای نظارت بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی ها، برای ۵۴ وسیله در شهر بازی مجتمع بعثت مال، مجوز استاندارد صادر شد.

وی می گوید: این تجهیزات شامل۲ دستگاه تکان دهنده، ۵٠ دستگاه بازی، خانه کودک و ماشین برقی می‌باشد که مجوز‌های استاندارد آن ها، دارای یک سال اعتبار است.

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: انجام بازرسی‌های دوره‌ای در طول مدت اعتبار یک ساله مجوز، الزامی است و بهره بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.

قنبریان می گوید: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پورتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام نمایند تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت‌های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند.

وی گفت: تجهیزات تفریحی مستقر در پارک بازی و شهر بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و شهرداران، مالکان و بهره برداران موظف هستند نسبت به استانداردسازی آن‌ها اقدام نمایند تا ایمنی و سلامت مردم به ویژه کودکان، به خطر نیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.