جابجایی ۱۳۰ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در یک ماهه گذشته ۱۳۰ هزار نفر مسافر از استان جابجا شده است.

فتح اله پورصالح با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب ۲۲ هزار و ۲۴۲سفر از استان جابجا شده اند گفت: این رقم جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۳۵ هزار نفر بود ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافری خلخال از فعالیت هزار و ۱۱۰ ناوگان مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت:۷۱ هزار و ۷۵۷ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس،۷هزار و ۲۵۵ نفر با مینی بوس و ۵۱ هزارو ۶۹۵ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده اند.

پورصالح فعالیت ۵۴ شرکت داخلی مسافربری را در استان اردبیل یادآور شد و گفت:۲هزار و ۵۲۲ راننده در حوزه مسافر در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

او با اشاره به فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان، از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا راننده را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.