میزبانی خلخال در برگزاری جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره تئاتر منطقه‌ای شمال غرب کشور امسال به میزبانی شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

عبدالله بحرالعلومی گفت: تابستان امسال جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور با حضور هنرمندانی از استان اردبیل و چهار استان کشورمان و به میزبانی شهرستان خلخال برگزار خواهد شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل می گوید: برگزاری مطلوب و شایسته جشنواره تئاتر منطقه ای سال قبل خلخال و استقبال بسیار گرم اهالی هنر پرور این شهرستان، از جمله عوامل انتخاب خلخال به عنوان میزبان جشنواره تئاتر منطقه‌ای استان‌های شمال غرب کشور در سال ۱۴۰۱ است.

به گفته او، اجرای نمایش‌های هفتمین دوره از جشنواره تئاتر خلخال که پارسال با وجود حاکمیت شرایط کرونایی برجامعه برگزار شد از لحاظ فرم، محتوا و شکل بسیار برتر و بهتر از جشنواره‌های اجرا شده در سال‌های گذشته این شهرستان بوده است.

بحرالعلومی گفت: جایگاه هنری و فرهنگی خلخال در حوزه تئائر ستودنی است و این شهرستان در حال رسیدن به جایگاه ویژه نمایش در سایه همت و همکاری گروهای هنری و نمایشی است.

او می گوید: با هدف تمرکززدایی برنامه‌های هنری از مرکز استان برای اجرای جشنواره‌های هنری در سطح استانی و ملی در سطح همه شهرستان‌های این استان امسال برنامه ریزی شده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اعتبارات تکمیل دو پروژه نیمه‌کاره ساخت مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرهای کلور و هشجین مراکز بخش های شاهرود و خورش رستم خلخال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تامین شده و با ابلاغ آن بزودی عملیات اجرایی ساخت و تکمیل این دو پروژه فرهنگی و هنری شهرستان آغاز می شود .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.