برگزاری میز خدمت و سلامت دانشگاه آزاد اقلید در مصلای نماز جمعه

همزمان با سی و ششمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید میز خدمت و سلامت این دانشگاه در مصلای نماز جمعه اقلید برگزار شد.

سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اقلید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خانواده بزرگ و شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی بوده که خدمات زیادی در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگی ارائه کرده و به‌ عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیردولتی جهان منشأ خدمات ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی به کشور بوده و تاثیر آن بر توسعه علمی کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

میز خدمت و ایستگاه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه با هماهنگی دفتر امام جمعه به مدت یک ساعت برگزار شد و نمازگزاران حاضر، موضوعات خود را به شکل مستقیم با مسئولان این دانشگاه در میان گذاشتند.

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اول اردیبهشت سال ۱۳۶۵ به دنبال درخواست‌های مردمی و پیگیری شخصیت‌های علمی و فرهنگی شهرستان راه‌اندازی شد و با پذیرش تعداد ۶٠ دانشجوی کاردانی و کارشناسی در دو رشته الهیات و معارف اسلامی و امور زراعی و دامی در یک ساختمان استیجاری فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و تاکنون بیش از ۱۳ هزار دانشجو در ۴۵ رشته کارشناسی و کاردانی، ۱۳ رشته کارشناسی ارشد و دو رشته دکتری از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.