ساختمان کانون پرورش فکری قم بهسازی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از بهسازی ساختمان کانون با اعتبار ۳ میلیارد تومان خبر داد.

به نقل از  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی گفت:عملیات بهسازی ساختمان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اعتبار ۳ میلیارد تومان از ردیف تملک دارایی با حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: بر اثر با بازگشایی بلوار آیت‌الله قاضی طباطبایی در محدوده ساختمان کانون و نشست ساختمان در سال‌های گذشته، متأسفانه ساختمان در معرض خطر ریزش قرار گرفت که منجر به تخلیه ساختمان و استقرار همکاران در بخشی از مجتمع پردیسان قرار گرفت. با پیگیری‌ها و تلاش همکاران، جذب اعتبار این بهسازی و مقاوم‌سازی در سال ۱۴۰۰ عملیاتی و اجرایی شد.

او گفت: لازم بود هزینه‌های بهسازی این پروژه به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش اول مقاوم‌سازی و بخش دوم بهسازی و تجهیز ساختمان بود. در عملیات مقاوم‌سازی علاوه بر اعتبارات استانی شهرداری منطقه ۴ قم نیز با اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان دیوار خارجی اداره کل مشرف بر بلوار آیت‌الله قاضی را ترمیم و مقاوم‌سازی کردند و با اعتبارات استانی، ساختمان به‌صورت فنی مهندسی مقاوم‌سازی شد.

حجتی گفت: در بخش بهسازی و تجهیز نیز با به‌کارگیری نیرو‌های متخصص، بازطراحی ساختمان به‌صورت کلی انجام شد و در ادامه، ساختمان با اعتبار استانی تجهیز شد و همکاران کانون در سال جدید فعالیت خود را در ساختمان جدید با استاندارد‌های مناسب آغاز کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.