شلیک ۲ موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی + فیلم

همزمان با شهادت ۲ فلسطینی در الخلیل و آماده‌باش نیرو‌های اشغالگر، منابع خبری از شلیک ۲ موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی خبر داده‌اند.

کانال عبری کان وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرده درپی افزایش تنش‌ها، پلیس اشغالگر آمادگی خود را افزایش داده است. از سوی دیگر، خبرنگار یدیعوت آحارونوت، رسانه عبری زبان نیز از شلیک ۲ موشک از نوار غزه خبر داد. وی گفت یکی از ۲ موشک به سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده است.

آویخای آدرایی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اندکی پیش، موشکی که از غزه شلیک شد، در نزدیکی حصار امنیتی در شمال نوار غزه فرود آمد، موشک دیگری نیز در داخل نوار غزه اصابت کرد.

شهادت ۲ فلسطینی در الخلیل در یورش نظامیان صهیونیست

منابع خبری فلسطینی از شهادت ۲ فلسطینی در «یاتا» در جنوب الخلیل و آماده‌باش نیرو‌های ارتش اشغالگر خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، پس از یورش نیرو‌های رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی، «ولید الشریف» جوان پس از مجروح و دستگیر شدن توسط اشغالگران، در وضعیت وخیمی در بیمارستان به سر می‌برد.

همچنین منابع محلی گفته‌اند نیرو‌های اشغالگر به روستایی در غرب «رام الله» یورش برده و به سمت خانه‌های شهروندان گاز اشک‌آور شلیک کرده‌اند.

بنا به اعلام هلال احمر فلسطین، فقط امروز ۵۷ فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند. گفته می‌شود مردم در کرانه باختری در حمایت از قدس به تظاهرات پرداخته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
دوتا کمه خیلی کمه پوچ
آخرین اخبار