امام جمعه خرمشهر:

توصیه و تذکرها برای کنترل گرانی چاره ساز نیست

حجت الاسلام عادل پور با کافی ندانستن توصیه و تذکر‌ها برای کنترل گرانی در کشور خواستار برخورد قانونی با متخلفان شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد عادل پور ، امام جمعه خرمشهر گفت : توصیه و تذکر مسئولان برای کنترل شرایط گرانی های غیرقانونی در برخی نقاط کشور چاره ساز نیست و نیاز است دولت و دادستان کل کشور با افرادی که معیشت مردم را بازیچه منافع خود قرار داده اند و عامل افزایش قیمت کالاها شدند برخورد قانونی صورت گیرد.

به گفته او برخی مدیران و مشاوران دولت فعلی جاماندگان از دولت قبل هستند و بهتر است جایگزینی برای آن ها مشخص شود.

خطیب نماز جمعه خرمشهر گفت : دولت سیزدهم با بودجه دولت قبلی سال ۱۴۰۰ را به پایان رساند و حالا باید به آن فرصت داد تا با بودجه ی جدیدی ک از فروردین امسال آغاز شده تورم را کنترل کند.

حجت الاسلام عادل پور از تمام ملت مسلمان خواست تا تمام توان خود را برای دفاع از اسلام و قرآن به کار بگیرند و با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در یکی از کشورهای اروپایی گفت: حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای غربی دروغی فاحش است و پشت تمام این اهانت ها و اسلام ستیزی ها صهیونیست قرار دارد.

چندی پیش در کشور سوئد یک قرآن به آتش کشیده شده بود.

این مسئول  شهادت امام علی را تسلیت گفته و تامل بیشتر در شب های قدر را لازمه نزدیکی به خداوند و سعادت آخرت دانست و گفت : از آنجا که ثبت تقدیر یک ساله زندگی انسان ها را به فرموده امام رضا(ع) در شب های قدر قطعی است بر توبه مردم از گناهان و توجه ویژه به نیازمندان تاکید ویژه ای شده است.

امام جمعه خرمشهر همچنین روز تاسیس سپاه پاسداران را گرامی داشت و گفت : در حال حاضر سپاه  رهبری تمام نیروهای بدون مرز را در دست دارد و از نیازمندان و مظلومان ایران و جهان دستگیری می کند.

بنا به گفته خطیب جمعه خرمشهر روز قدس امسال به دلیل توقف ۲ ساله کرونایی، افزایش توطئه های دشمن و گسترش درگیری ها در سرزمین های اشغالی ویژه تر از سالهای قبل است و مردم نشان خواهند داد که مانند گذشته به آرمان های انقلاب و اسلام پایبند هستند.

او در پایان از خیران خواست با توجه به قرار داشتن در ماه رمضان با پرداخت دیه زندانی هایی که به صورت غیر عمد سبب مرگ فردی شده اند به آزادی آن ها کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.