تصویب ۵۰۰ میلیارد ریال برای برطرف کردن نقاط پرتصادف خراسان رضوی

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای برطرف کردن نقاط پرتصادف جاده‌های استان خبرداد.

احمد رضا بخشی گفت: در سفر اخیر هیئت دولت به استان، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای برطرف کردن مشکلات ۴۸ محدوده پرتصادف و دارای تصادف در جاده‌های خراسان رضوی به تصویب رسید.

او گفت: این مبلغ برای اصلاح ۲۰ نقطه پرتصادف و ۲۸ محدوده دارای تصادف در نظر گرفته شده که در انتظار ابلاغ و تخصیص این بودجه هستیم.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در مجموع ۱۴۷ مکان و محدوده پرتصادف و دارای تصادف در راه‌های استان شناسایی شده که ۶۰ نقطه به عنوان پرتصادف و ۸۷ محدوده نیز دارای تصادف دسته بندی شده است.

بخشی گفت: از مجموع ۶۰ نقطه پرتصادف، تاکنون ۴۰ نقطه با نصب گاردریل، ایجاد روشنایی و یا اقدامات متناسب با نوع حادثه خیزی اصلاح شده است و برطرف کردن مشکل در ۲۰ محدوده دیگر در دستور کار راهداری قرار دارد.

او گفت: در حال حاضر بیشتر نقاط پرتصادف استان در جاده‌های اصلی و شهری و بیشتر در مسیر‌های شریانی مشهد- چناران- قوچان- فاروج و مشهد- نیشابور - سبزوار - کاهک قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
جاده شادمهر کاشمر و سبزوار بردسکن رو یه وقت درست نکنید اون ها آدم نیستند که می میرند