استاندار کردستان:

توسعه ورزش بهترین امکان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

زارعی کوشا گفت: توسعه بخش ورزش بهترین امکان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

استاندار کردستان در مراسم تجلیل و بدرقه ورزشکاران و مربیان کردستانی اعزامی به المپیک ناشنوایان برزیل گفت:حوزه ورزش و توجه به این بخش همواره مورد توجه بوده و تلاش خواهیم کرد با استفاده از همه ظرفیت‌ها ورزش کردستان را مورد حمایت جدی قرار دهیم.

زارعی کوشا گفت: ایجاد حساسیت در میان مدیران و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش امری ضروری است،هم چنین استفاده از ظرفیت بودجه استان و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران برای تغییر مثبت در این حوزه مورد توجه است.

او می گوید: با توجه به استعداد‌های درخشان ورزشی کردستان تلاش خواهیم کرد در سال‌جاری گام اول را در حمایت از ورزش قهرمانی برداریم.

استاندار کردستان گفت: مهمترین مولفه در کاهش آسیب‌های اجتماعی در توجه به ایجاد ظرفیت‌های ورزشی و فرهنگی اس و شورای مشورتی ورزش را به بهره‌گیری از توان پیشکسوتان و ورزشکاران در قالب مشاورین استاندار را تشکیل خواهیم داد تا از تجارب ارزنده این بزرگواران در راستای ارتقای استان استفاده کنیم.

در جریان این دیدار که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، ورزشکاران و مربیان کردستانی حاضر در المپیک ناشنوایان بزریل مورد تقدیر استاندار کردستان قرار گرفتند.

بیژن ذوالفقارنسب مدیرفنی تیم ملی فوتبال نوشنوایان، جمشید خیرآبادی مدیر فنی و فرید عدنانی مربی تیم ملی کشتی ناشنوایان، نسیبه شهبازی ورزشکار در رشته تکواندو و میلاد محمدی ورزشکار رشته فوتبال ورزشکاران اعزامی کردستان به رقابت‌های المپیک ناشنوایان به شمار می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.