پردیس دندانپزشکی کوت عبدالله به جایی منتقل نمی‌شود

  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: پردیس دندانپزشکی کوت عبدالله برای مردم شهرستان کارون است و جایی منتقل نمی‌شود

سید احمد موالی زاده گفت: پردیس دندانپزشکی واقع در بیمارستان سینا، ظرفیت بسیار خوبی است از لحاظ آموزشی و همچنین خدماتی به مردم کوت عبدالله و من قول می‌دهم پیگیری کنم علت تعطیلی آن رفع شود.

به گفته او دانشکده دندانپزشکی مال شهرستان کارون است و قرار بر انتقال نیست و من به جد پیگیری فعال کردن آن خواهم شد.

 موالی زاده می گوید: در صورت لزوم با آقایان نمایندگان مجلس تا با وزیر بهداشت و درمان رایزنی کنند تا تدبیری برای فعال کردن مجدد این دانشکده اتخاذ کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: زیبنده نیست که بعد از ۱۰ سال از تاسیس شهرستان کارون الان شاهد این میزان عقب افتادگی در تاسیس ادارات باشیم و یعنی اگر کسی از شهر دیگری بیاید کارون را ببیند فکر می‌کند که شهرستان کارون چند ماه است که تاسیس شده است.

به گفته این مقام مسئول وقتی ادارات اینجا تاسیس نشود کارون بسیاری از مزایای شهرستان شدنش را از دست می‌دهد و بسیاری از اعتبارات عمده‌ای که به یک اداره شهرستان تعلق میگیرد به ادارات شهرستان کارون تعلق نمی‌گیرد.

باید از ظرفیت‌های در کشور هست در بحث محرومیت زدایی و بحث مناطق کمتر برخوردار و کمک بگیریم که از بنیاد برکت که واقعا کمر همت بستند و در شهرستان ورود کرده‌اند، تا ظرفیت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی باید استفاده کنیم.

 در بحث کارگروه مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان باید پیگیری و مطالبه گری بیشتری کنید تا شرکت توسعه نیشکر و صنایع فولاد مناطق نفتخیز به مسئولیت‌های اجتماعی خود در خصوص شهرستان کارون عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.