نقل و انتقال فرهنگیان، خیلی دور خیلی نزدیک

وزارت آموزش و پرورش ضوابط نقل و انتقال فرهنگیان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را اعلام کرد، موضوعی که با واکنش منفی این قشر مواجه شده است.

وزارت آموزش و پرورش روز‌های شلوغ و پر حاشیه‌ای را می‌گذراند، از حضوری شدن مدارس پس از ۲ سال آموزش مجازی و طرح رتبه بندی فرهنگیان تا کوتاهی موی دانش آموزان در حیاط مدرسه حاشیه‌های ۲ هفته گذشته این وزارت خانه بوده است. حاشیه‌هایی که در بعضی از آن‌ها مسئولان این وزارت خانه نشان دادند که چنان اعتقاد به پاسخگو بودن ندارند و سکوت را ترجیح می‌دهند.

اما یکی از جدیدترین حاشیه‌های این وزارت خانه ضوابط نقل و انتقال فرهنگیان بود که در میان این قشر از جامعه و خانواده‌های آن‌ها مشکلاتی را ایجاد کرد.

بخشنامه جدید آموزش و پرورش به شرح زیر است:

براساس این بخشنامه، کلیات فرایند نقل و انتقال برون و درون استانی سال تحصیلی آینده به صورت هماهنگ یک مرحله‌ای و پردازش نرم افزاری با توجه به لیست فضلی امتیاز تایید شده متقاضیان و براساس جداول تراز نیروی انسانی ادارات (به تفکیک اداره گروه رشته / جنسیت) مطابق جدول زمانبندی زیر انجام خواهد شد.

سنوات خدمت مورد نیاز برای نقل و انتقال

حداقل سنوات متقاضیان انتقال موقت و دائم به تفکیک درون و برون استانی مطابق جدول ذیل است:

انتقال موقت درون و برون استانی: ۱۰ سال.

انتقال دائم درون استانی ۱۰ سال و برون استانی ۱۵سال.

آموزش و پرورش

سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سوادآموزی، ماموریت به سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و ... به عنوان سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد.

نوع انتقال نیرو‌های قرارداد کار معین در صورت موافقت، صرفا به صورت دائم (به استثنای مقصد کلانشهر) خواهد بود. به منظور تامین اعتبار پرداخت حقوق آنان، فهرست افراد انتقال یافته به ادارات بودجه استان مقصد ارسال شود.

موارد استثنا برای انتقال

در راستای سیاست‌های کلی خانواده و به منظور حفظ کیان و انسجام این نهاد، موافقت با انتقال موارد ذیل به شکل استثناء انجام خواهد شد:

۱. همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان (بدون شرط سابقه)

۲. بانوان فرهنگی که همسر آنان در سمت‌های مدیریتی (مدیر کل و بالاتر) دستگاه‌های دولتی اشتغال داشته و یا شاغل نیرو‌های نظامی و انتظامی بوده و طبق امریه دستگاه مربوطه (بدون درخواست خود) محل خدمت زوج، به محدوده خارج از استان یا منطقه محل خدمت زوجه منتقل شده باشد؛ با حداقل پنج سال سنوات تجربی.

۳. زوجین فرهنگی که اداره محل خدمت آنان در دو استان یا منطقه مختلف باشد؛ با حداقل پنج سال سنوات تجربی

بدیهی است نوع انتقال این گروه از متقاضیان در صورت داشتن شرایط بند (ب) به صورت دائم (به استثنای مقصد کلان شهر) و در غیر این صورت به شکل موقت خواهد مدت بود.

فرهنگیان

همچنین بر اساس بخشنامه فوق، به استناد ماده (9) مصوبه هیئت محترم وزیران در سال 1399 ، انتقال دائم به کلان شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و صرفا در خواست مأموریت (انتقال موقت) متقاضیان قابل بررسی است. لذا متقاضیان انتقال به این شهرها فقط مجاز به ارائه درخواست مأموریت انتقال موقت هستند. ضمنا برخورداری از تسهیلات خروج از کلانشهر، منوط به ارائه درخواست کتبی جداگانه است.

عباس نجار سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییرات نقل و انتقال فرهنگیان، گفت: دیگر چیزی به اسم نقل و انتقال اضطراری نخواهیم داشت و نقل و انتقال فقط یک بار و آن هم به صورت سیستمی انجام می‌شود.

نجار ادامه داد: در سامانه نقل و انتقالات افرادی می توانند اقدام کنند که سابقه بالای ۱۰ سال خدمت داشته باشند تا بتوانند داخل استان منتقل شوند و در خصوص انتقال از استان به سایر استان‌های کشور، شرط لازم حداقل داشتن ۱۵ سال سابقه کار است.

او در خصوص نقل و انتقالات درون استانی نیز گفت: نقل و انتقالات از شهرستان یا منطقه‌ای در یک استانی به شهرستان یا منطقه‌ای دیگر در همان استان بر عهده اداره‌کل آموزش و پرورش آن استان است، ولی مجموع نقل و انتقالات در سطح استان‌های کشوری بر عهده مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش است.

معلمان در آموزش و پرورش

پس از ابلاغ این بخشنامه بسیاری از فرهنگیان نا رضایتی‌های خود را از بخشنامه جدید آموزش و پرورش اعلام کردند و تماس‌های فراوانی را با خبرنگار ما داشتند و از مشکلاتی که این موضوع باعث آن می‌شود صحبت کردند.

بخش کوچکی از این نظرات به شرح زیر است.

۱. لطفا در رابطه با بخشنامه نقل انتقالات فرهنگیان تجدید نظر کنید، الان پدرم مریضه خودمم بخاطر شرایط پدرم بهم انتقالی موقت دادن اگراین شرایط باشه مجبورم برگردم به مبدامن از پدر و مادرم مراقبت می کنم.

۲. این واقعا یعنی ظلمه قبلا دلیلشون برای انتقال دائم از دست دادن نیرو بود، ولی الان با جابه جایی توازن نیرو بهم نمی خورد. این شرایط ۱۰ سال گذاشتن در صورتی که هر ارگانی حداقل حق جابه جایی وانتقال اضطراری داره خواهشاکمک کنید.

۳. من ۴ ساله انتقال موقت گرفتم. از استان اصفهان به استان کرمان. اصالتا کرمانی هستم و کرمان ازدواج کردم. تمام خونه و زندگیم کرمانه، چطور می‌تونم با این شرایط، بدون هیچ پشتوانه‌ای تو یه شهر غریب تنها زندگی کنند همسرم هم نظامی هستند و کرمان خدمت می‌کنند.

۴. من و اکثر همکاران محترم که معلم هستیم این قانون جدید انتقالی شرایط بسیار سختی رو برای ما و خانواده هامون ایجاد می کنه که کیلومتر‌ها ازشون دور هستیم بخدا دچار مشکلات روحی ، روانی و مالی شدیم و قانون جدید اوضاع را بدتر کرده از شما تقاضای عاجزانه دارم به حرمت این ماه عزیز پیگیر باشید.

خودم دبیر ریاضی استان مرکزی با سابقه ۴سال تدریس هستم و خانومم آموزش ابتدایی سال اول خدمت از استان قم، متاسفانه دوساله بهمون انتقالی ندادند و نتونستیم زندگیمونو شروع کنیم. قول داده بودن امسال انتقالی بدن که اونم با این بخشنامه رفت رو هوا باید چیکار کنم؟ مگه رهبری این همه در مورد بنیان و تحکیم خانواده و فرزندآوری نمی گن چرا کسی به حرف ایشان گوش نمی کنه.

معلم

این صحبت‌ها تنها بخش بسیار کوچکی از نا رضایتی‌های فرهنگیان بود که با باشگاه خبرنگاران مطرح شده بود.

پس از مطرح شدن این صحبت‌ها و با وجود پیگیری‌های ما هنوز هیچ مسئولی از وزارت آموزش و پرورش جوابی برای مشکلاتی که این بخشنامه ایجاد می‌کند نداشته است و کسی پاسخگو نبوده است.

ما پیگیر این موضوع هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام بنده و نامزدم هردو فرهنگی هستیم ولی در دو استان متفاوت و خانومم میخواد بیاد استان ما واینکه شهر هردوی ما کلانشهر نیست گفتم ببینم ایا مورد استثنا انتقال زوج فرهنگی به محل خدمت همسر شمال ما میشه؟ بعد چندسال امکان پذیر؟ ممنونم میشم جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خواهش می کنم سامانه نقل و انتقال بازبشه تا اونایی که ثبت نام نکردند دوباره انجام بدهند
Iran (Islamic Republic of)
منیرہ ابراہیمی
۲۲:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
خیلی ظلم من دوقلوی 9 ماہہ دارم با ی کلاس اولی چی کار باید کنم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
بگردید دنبال پارتی بابا ، همش پارتی بازی شده دوستان
Iran (Islamic Republic of)
اذین
۱۰:۰۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
هیچ سامانه جامعی وجود نداردکه به صورت سیستماتیک کار ها انجام شود من در کلان شهر کار میکنم و برای اینکه نزدیک خانه باشم حاضرم با شهرستان ها هم جابجا کنم که همگی به اصطلاح کبود نیرو دارند اما باز هم مخالفت هستن چرا واقعا این چه وضعیت سازماندهی هست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زهره و
۲۳:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
سلام کاش یه گزینه برا مجردهایی که پدر و مادر سالمند دارن و خیلی به کمک احتیاج دارن هم وجود داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام خواهشمندم شرایط نقل و انتقالات اسان تر کنید و انتقال اضطرار مثل هر سال باشه ما واقعا ارامش روحی و روانی نداریم با هزار تا استرس و بدبختی باید تو این جاده های خراب بریم جونمون در خطره کاش شعور داشتید
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۰:۴۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
این قوانین فقط برای ما هست. از بین دوستان داریم که با یک سال سابقه منتقل شده. امسال هم به عنوان کارمند اداری وارد شده حتما سال دیگه هم مدیر کل خواهد شد. دیدم که میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
باسلام لطفاً نقل و انتقالات اظطراری بازهم باشه
مادرم به تازگی فوت شده وپدرم تنهاست و باید کنارش باشم
اما زمان نقل انتقال اضطراری نداریم لطفت یک تجدید نظر بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۶:۲۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
با سلام وقت بخیر
بنده با سابقه ۱۶ سال خدمت در اداره آموزش و پرورش ساوجبلاغ سال گذشته با توجه به مشکلاتی که داشتم با کلی دردسر انتقالی گرفتم و گفتند چون البرز کلانشهر هست ما انتقال دائم نداریم و بصورت موقت انتقال میدیم ولی سال آینده تمدید میکنید ولی متاسفانه امسال با تمام تمدیدی ها مخالفت کردند و زیر بار نمیرن و میگند باید برگردید خواهشمندم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تو رو خدا انتقال اضطراری رو برگردونید سیستم چه می‌دونه از مشکلات و مسایل ما
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
میشه شرایط جا بجایی درون استانی رو بهم بگید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
واقعا متاسفم برای وزارت آموزش و پرورش. یک وزارت بی درو پیکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
طبق بخشنامه مندرج در سامانه ltms تنها افراد آموزشی شامل رتبه بندی میشن و اداری‌ها تا زمانی که مشغول کار در ادارات هستند رتبه بندی نمیشن. به همین خاطر پیش بینی کردن که با انتقالی‌های موقت مناطق تهران مخالفت بشه تا جا برای اداری‌ها در مدارس باز باشه‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا فیلد انتخاب مناطق شهر تهران فعال نیست ؟
عصبیمون کردن بخدا
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
باتصمیمات غیر کارشناسی وزارتخانه بسیاری از ما فرهنگیان دچار مشکل شده،اختلافات و مباحث خانوادگی متعددی برایمان پیش می آید،با چه منطقی ورود فرهنگیان دیگر استانها را به شهر تهران ممنوع کرده اند،دیوان عدالت هم که رای به تاییدانتقال موقت و ماموریت به تمامی کارمندان دولت داده است،آخه چرا نمیحواهید ما فرهنگیان راحت و بدون دغدغه به امور آموزشی دانش آموزان بپردازیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخش نامه برون استاني امسال خيلي مسخره اس كه سيستم تاييد ميكنه.....خوهشا پيگيري كنيد تا مثل بخش نامه سال قبل عمل بشه. حتي به كارگزيني هم مراجعه كردم گفتن شايد انتقال اضطراري هم امسال نداشته باشيم. اين چ وضعشه
Iran (Islamic Republic of)
کارون
۱۴:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من هم خوزستان محل کارون تدریس میدم همسرم ساکن ابادان با وجود اینکه جایگزین هم دارم خیلی اذیت میکنن و الان دوساله هیچ نتیجه ای نگرفتم فقط کاغذ بازیه. یه زن تنها و نزدیک زایمانم ولی خدایی هیچکس به فکر فرهنگیان و شرایط سخت زندگیشون نیس دردمون نمیدونم باید به کی بگیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام مستخدم مدرسه هستم با یازده سال سابقه هرروز از تاکستان به قزوین میروم الان تو سیستم انتقالی میزنه۱۲ سال سابقه باید داشته باشی الان ۱۰ سال است یا۱۲ سال به فکر ما هم باشید خدا خیرتان بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا این چه شرایطیه که ایجاد شده من هم شرایط بدی دارم شغل همسرم خارج از استان است و محل خدمتم دور از خانواده خودم در یک محیط نا آشنا و غریب تنهایی باید زندگی کنم حتی بشه بیام پیش خونواده ام و نزدیک محل زندگیم خیلی بهتره با اینکه بازم از همسرم دورم ولی حداقل پیش خونواده ام باشم بهتره تا تنهایی برم یه جای دیگه زندگی کنم
Iran (Islamic Republic of)
معلمی شغل انبیاست
۰۲:۰۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه ما معلمان باعشق در حال اموزش به فرزندان این اب و خاک هستیمو وگرنه حقوق که کفاف کرایه ماشین رو هم نمیده،من ۲۱سال در مدراس دولتی اموزش دادم اما همیشه از ساعت ۵صبح از خونه اومدم بیرون تا به موقع به مدرسه برم حتی نماز صبحم بخاطر مسافت طولانی قضا شده ظهرم تا توی ترافیک برسم خونه ساعت۳ به بعد میشه واقعا وجدانتون کجاست ؟چرا نباید هر کس در محل سکونتش خدمت کنه که نه حجم ترافیک داشته باشه نه اذیت بشه و با ارامش سرکلاس حضور داشته باشه....فقط میتونم بگم ریشه ظلم و فساد خدایا ریشه کن کن
،اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
خانم متاهل با ۳ سال سابقه داری فرزند خردسال،که همسرش در استان دیگری شاغل هست و تمام این سه سال رفت و آمد کرده است... باید چیکار کند آخه چرا وجدان تون مرده... واگذارتون به حضرت ابوالفضل العباس (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام واقعا خیلی ظلم بزرگیه خواهشا بخشنامه عوض کنید ما دو سال به امید انتقال موقت منتظریم پر کنیم بعد الان این بخشنامه یعنی چی چطور پارسال کسانی دو سال سابقه داشتند یا پنج سال سابقه راحت انتقالی گرفتند الان یکهو ما انتقالی بخواهیم پر کنیم توازن نیرو بهم میخوره واقعا خیلی غیرمنطقیه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۱۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
با هزار بدبختی انتقالی موقت گرفتم پارسال بعد یهو الان بخشنامه جدید زدن ۱۰ سال سنوات تجربی.خو یه فکری برای این افراد که انتقالی موقت گرفتن هم بکنید.واقعا بدون برنامه ریزی و یهویی بخشنامه عوض میکنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۱۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام،
این چه قانونیه، من تاز استخدام شدم، شوهرم کارمند یک وزارت خانه دیگه دولت هست، الان داره حسب نیاز جابجا میشه، خب الان چکار کنیم، با این قانون که ریشه انسجام خانواده رو هدف گرفتید. تو رو خدا از چند تا خبره نظر بگیرید. توی سازمان به فکر حل مشکلات باشید، نه دنبال ساخت مشکل و دق دقه جدید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا این بخشنامه آرامش رو از ما و خانواده مون گرفته به یه بدبختی دوسال انتقالی موقت گرفتم حالا با یه بچه کوچک چطوری 7ساعت از همسرم دور باشم و تنها زندگی کنم این چه نوع تحکیم خانواده هس
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۲:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
آخه چه خصومتی با معلمان دارید که هرروز روی اعصاب معلمان راه می روید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا چی فکر می کنن باین تصمیم ها رو میگیرن!! من پنج سال پیشش انتقال موقت گرفتم!! اون موقع طبق بخشنامه بعد سه سال تمدید موقت می تونستم تبدیل به دائم بشم اما العان دوساله هرسال بخشنامه رو تغییر میدن!!! و حداقل زمان افزایش میدن!! رو چه حسابی براساس کدوم منطق؟!! چرا 10 سال؟؟ هیچ وزارت خونه ای مثل آوپ اینقدر با پشتکارو تلاش بی وقفه سعی در ضربه زدن به نیروهای خودش نداره!!! اون از رتبه بندی که بعد موافقت مجلس ودولت و شورای نگهبان حالا خود وزارتخونه داره نابودش میکنه اینم از این!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
حیاط مدرسه ، حیات که نوشته شده معنیش زندگی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه مسئولین بی کفایت و بی عقل را به حق این‌ماه عزیز
بیچارگان کردن با این بخشنامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب وزیر .لطفابرای انتقالی بانوان متاهل فرهنگی .به مدیر کل ها حداکثر سفارش را کنید بخشنامه را اصلاح کنید
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
از وقتی این خبر این بخشنامه اومده یک ثانیه بی استرس نبودم، تازه ازدواج کردیم و حالا همسرم باید یه شهر دیگه کار کنه. نمیدونم چه خاکی سرم بریزم.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاش این بخشنامه سخت گیرانه که باعث سردرگمی و استرس در خانواده فرهنگیان عزیز شده لغو بشه .
معلمی که در شهر خودش باشه قطعا با ارامش و انگیزه بیشتری درس خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا پارتی بازی در نقل و انتقالات موج میزند وگر نه من باید با ۲۶ سال سابقه و زوج فرهنگی و بالای پنجاه سال سن و بیماری هرساله برم التماس کنم که اجازه بدین لااقل موقت برم پس نظرات کارشناسی کجا ست، لابد کارشناسی پارتی بازی را تخصص دارند وگرنه با این بخشنامه مشکلی از کسی حل نمیشود لااقل ۲۵ سال سابقه باید دیگر انتقال دایم شود ، ظلم تا کجاااااا؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
امان از دست این معلمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
علم بهتر است یا ثروت خانوم معلم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
حافظ در يكي از غزل‌هاي دلنشينش مي‌گويد: «ديدم به خواب خوش كه به دستم پياله بود/تعبير رفت و كار به دولت حواله بود...»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط کیان خانواده مدیر کل ها مهمه؟ ما‌که اصلا نه خانواده ای داریم نه سختی میکشیم واقعا شرم آور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
به خاطر دل معلم ها بجه های ما هم دارن آسیب میبینن
Canada
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنظر میاد عده ای سازمان یافته دتبال ایجاد تارضایتی در معلمان هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
7 ساله برنامه دارند
مثلا توی اصفهان به کمک بعضی معلما در مورد زاینده رود مزاج سنجی میکردند !
Canada
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
ارامش خانواده ها رو بهم ریختند
Iran (Islamic Republic of)
م ت
۰۲:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
من پارسال با سه تا بچه انتقال موقت گرفتم برای شهر تبریز حالا اگر امسال دوباره موافقت نکنند تکلیف چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یکم از این سختگیریها کم کنید
Iran (Islamic Republic of)
دانا
۰۱:۳۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام
لطفا پیگیر این موضوع باشید
Iran (Islamic Republic of)
احسان کریمی
۰۰:۵۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
نوشتن قانون نقل و انتقالات؟؟ کدام قانون؟ قانونی در کار نیست و بطور کل پارتی و سفارشه. کاش شرایط انتقالی ازین هم سخت تر میکردند ولی واقعاً قانون بود.بنده باسابقه ۲۰ سال خدمت با داشتن شرایط استثناء ،با زوجین فرهنگی ۲۰ ساله به بنده ندادن خودم یکجا و همسر جایی دیگر، اما هر سال افرادی حتی با سابقه یکسال،مجرد، به هر منطقه و استان دلخواه منتقل کردند.این چشمها شاهد هستن که چقدر فساد در سیستم نقل و انتقالات موج میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام . من الان ۵ ساله یه مسیر دوساعته رو هر روز رفت و امد میکنم . اول گفتن تا سه سال سابقه انتقالی میدن . الان ۵ سالم شد هنوز موافقت نکردن . همه خونه زندگیم شهرکرده . شغل همسرم هم شهرکرد ...با این بخشنامه دیگه نمیدونم چی میشه . با بچه کوچیک شیرخواره...خواهش میکنم عاقلانه و منطقی تصمیم گیری کنید. فقط طبق زندگی و کار بالادستیا و رو هوا نظر ندید و خودتون هم تصویب و تایید کنید.
Iran (Islamic Republic of)
یا مهدی
۰۰:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب نجار و مسئولان عزیزی که بدون فکر و تدبیر قبلی بخشنامه ای رو امضا و صادر میکنید ، مطمئن باشید یک روزی توی این دنیا یا اون دنیا باید جواب این کارتون رو بدین . حتی اگه این بخشنامه اصلاح بشه استرسی‌که به مردم‌ وارد می کنید نابخشودنیه .
میسپارمتون به‌خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا جالب است مدیرکل به روسای ادارات و مناطق تاکید می کنه انتقالی ندهید. این بخشنامه هم که دستشان است

واقعا متاسفم برای جامعه معلمی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
در جلساتی که با حضور مدیران در ادارات آموزش و پرورش برگزار میشه بارها تاکید شده که با نقل و انتقالات همکاران مخالفت بشه .
نارضایتی معلم ها همیشه در دستور کار عوامل اجرایی بوده و خواهد بود . چیز عجیبی نیست که
Iran (Islamic Republic of)
فروغ محمدی
۲۳:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من هم معلم هستم و واقعا این قانون جدید ضربه سختی بود برای من و همکارانی که هر روز دو ساعت در جاده هستیم و هفته ای یکبار شاهد تصادفات شدید هستیم و تمام امیدمون به انتقالی هست تا بتونیم با امنیت در کنار خانواده باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
هقته ای یکبار شاهد تصادف شدید در کجا هستیدددد؟
Iran (Islamic Republic of)
.....
۲۳:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگه بچه ها تدریس حضوری داشتن که باید امتحان حضوری بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام.
۲۴سال سابقه و ۲۰سال سابقه‌ی تدریس دارم. و همه‌ساله کسانی که تازه اومدن آ.پ. با روابط انتقالی می‌گیرن. ولی امثال بنده هیچی به هیچی.
بعد از عمری ، نصف چندرغاز حقوقم صرف کرایه‌های نجومی می‌شه...
Iran (Islamic Republic of)
احسان کریمی
۰۱:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله همکار گرامی متاسفانه همه ما معلمان شاهد و ناظریم که استفاده از کلمه قانون برای نقل و انتقالات فقط تشریفاتی است و قانونی هر چند بد هم وجود نداره.قانونی وجود نداره و انتقالی ها کاملا بر اساس روابط و سفارش ها انجام میگیره.بنده هم ۲۰ ساله موافقت نکردن ولی دهها بار دیدم با همکار بایکسال سابقه و مجرد فقط بانفوذ و سفارش انتقالی به هرجای دلخواه دادند.متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
با این تصمیم های بی تدبیرانه هیچ فکر کردند چه به سر خانواده های ما دارند می آورند من با یک بچه هر روز ، روزی ۴ساعت در راه هستم ، هیچ فکر کردند چه جوری زندگی های ما داره از هم می پاشه، هیچ فکر می کنند چه کار می کنند ، مسیولین بی تدبیر ، واقعا نظام آموزشی ایران افتضاح هست تصمیم هایشان افتضاح تر ، فقط معلم ها را روز به روز دلسرد تر و بی انگیزه تر می کنند ، هیچ فکر کردند چه کار با زندگی ما دارند می کنند ، چه قدر خانواده ها به خاطر همین دوری ها از هم پاشیده ما تا چند سال باید جوانی هامون را در این راه ها بگذاریم تا چند سال تا کی تا وقتی پیر شدیم !!!کاش کمی حتی یک ثانیه فکر می کردند و خودشون را جای ما می گذاشتند ، بعد تصمیم می گرفتند ، باید پیش خدا جوابگو باشند به خاطر تمام تصمیم های بی تدبیرانه شأن که زندگی ما را بهم ریختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
۱۲ ساله مسیر ۶۰ کیلومتری محل سکونتم را تا محل کارم هر روز طی می کنم. هیچ گاه با انتقالی بنده موافقت نشده. ولی فقط کافیه درست کار نکنی شبانه انتقالیت را می دهندیا پارتی داشته باشی خیلی راحت انتقالی میگیری. به چشم خودم دیدم که عرض میکنم. سیستم و نرم افزار همش کشکه. پارتی داشته باش راحت قانون دور زده میشه
Germany
رضا
۲۰:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من چند ساله که بصورت موقت میام مشهد البته من انتقال دائم پر میکنم ولی متاسفانه عزیزان مسئول موقت موافقت می کنند که انتقال من بخاطر درمان فرزندم واگرنه اواخر خدمتم چرا از منطقه محروم بیام شهر واز مزایای منطقه محروم خودم را محروم کنم با اینکار مطمئن هستم که مسئولین آموزش و پرورش اصلأ نیت خیری ندارن و برایشان زندگی همکاران اصلأ مهم نیست چون اگر با انتقالی من نوعی موافقت نکنن واقعاً زندگی من دچار مشکل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینها یه عده آدم بیشعور وبیسواد هستن که فقط مواظب هستن میزهایشان را از دست ندهند به فکر معلمی که هزار تا مشکل داره نیستن خداوند داد مارو از دست آدم های نادان بگیره..... چرا چون اگه بخواهیم اعتصاب کنیم میگیرنت وسربه نیستت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
دوست دارید ملت و معلم ها رو عذاب بدهید
اولویت بندی کنید
1.زنان متاهل بچه دار
2.زنان متاهل
انتقالشون رو تسهیل کنید.
کل معلم ها که مشکل ندارند که!
چرا دوست دارید همیشه مشکل و دست انداز درست کنید که مردم رو بیارید به کار غیرقانونی و پارتی بازی، شما مسیولین آیا دختر خودت هم بود همین ظلم رو می کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا همش بند پ، قانون فقط برا معلم های بدبخت و بیچاره هست و مردم عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
شکرخدابازنشسته شدم تااین وزیربی سواد ودارودسته اش رانبینم
Iran (Islamic Republic of)
هعی
۰۵:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
و منی که رویای غیرممکن شده واسم دبیری تو رشته ای ک میخوام...اما هنوز قبول نشدم
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۸:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
با همین قوانین مسخرشون باعث شدند افسردگی مزمن بگیرم و با وجود اینکه انتقال شدم هنوز درمان نشدم، یه دختر مجرد ۹۰۰ کیلومتر دور از خونه پدری باید خدمت کنه ، خدا خونه ی ظلمتون رو خراب کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
ظاهرا کادر ادری خیلی سرشون شلوغه وزیاد خسته می شند می خواند که اونا یه وقت به زحمت نیفتند...از مسخره بازی تو گوشیاشون جابمونند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
حکومتهای جهان سومی ودیکتاتور دشمن معلمان وخدمتگزار فوتبالیستهتای معتاد وبازیگران فاحشه هستند
Iran (Islamic Republic of)
روزعلی کریمی
۱۸:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام
با توجه به تغییر قوانین نقل و انتقالات آموزش و پرورش و شرط ۱۰ سال سابقه برای نقل وانتقالات و برداشته شدن نقل و انتقالات اضطراری .لذا تنها قانونی که در جهت حفظ رفاه حال کارکنان وزارتخانه آموزش و پرورش بوده رو تغییر داده اید.ولیکن خواهشمندم تجدید نظر کرده و مثل سابق شرط نقل و انتقال همان ۵ سال باشد .
اولا این قانون تبغیض بین نیروهای جوان و با سابقه می باشد و بیشتر نقل و انتقالات مربوط به نیروهای جوان و سابقه پایین است به دلیل ازدواج ،ادامه تحصیل،ادامه تحصیل فرزندان ،شغل همسر و...
همچنین بعضی از همکاران به دلیل بیماری خود یا بستگان نزدیک مجبور به جابجایی هستند
این سلب نقل وانتقالات نوعی سلب آزادی و تحت فشار گذاشتن نیروها می باشد لذا خواهشمندیم در راستای وضع قانون به شکلی که موجب رفاه حال کارکنان باشد اقدام نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
معلم دلشکسته
۱۸:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
لطفا این بخشنامه راهرچه سریعتر عوض کنید خیلی ازخانواده هادچارمشکل میشن وازهم میپاشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من ۱۳ سال سابقه دارم. پنج ساله درخواست میدم نمیشه چون اونایی که پارتی داشتند باید جابجا میشدند.
تا الان که کاملا پارتی بازی بوده از این به بعد رو نمی دونم.
با ۴ و ۵ سال سابقه منتقل شدند نمی دونم چه جوری!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
انتقالی بدون قید و شرط برای بانوان متاهل
بانوان از طریق سیستم پرکار ۱۰۱ معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری پیگیری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
این بخشنامه یعنی پاک کردن صورت مساله. معلم ها همینطور مشکلات معیشتی دارند. آیا لازمه با روح و روانشون هم بازی بشه. الان از قبول شدگان در آزمون استخدامی تعهد 10ساله می گیرند. این چه ربطی به نیرو های قبلی داره؟آیا می خوان ما رو مجبور به استعفا کنند؟ این حقه؟.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
معلم اگه معلم باشه با عشق و انگیزه به کار تعلیم میپردازه اینقدر هم وارد حواشی نمیشه
اکثرا زیاده خواه شدن و از کار اصلی خودشون به دور شدن متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
بسمه رب الصدیقین والشهدا
واقعا این مسعولین از بیکاری و انگشت تو لونه زنبور کردن کار دیگه ای بلد نیستن نشستن و یه فکری که مانع رفاه مردم باشه طرح می کنند مسئول یعنی کسی که مسئولیت تمام کارمندانش بدونه و باعث رفا حال کارمندانش بشه. بابا برید یه بار نهج البلاغه بخونید زشته به قران
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اقای وزیر من راننده مدیرکل حراست بودم بعدنگهبان بخاطر مشکلاتی که داشتم منو به اسلامشهر منتقل کردن وگفتن هر مشکلی پیش بیاد ماتورو برمیگردونیم ولی اومدم اسلامشهر حقوقم خیلی پایین اومد حالا میخوام برگردم سرجام الانحقوقم اینجا با۲۲ سال سابقه ۳ملیونو ۷۰۰هزار تومن مستاجر مهستم خواهش میکنم کمک کنید که برگردم سرجای اولم نتنها مشکلمحل نشد بلکه بدترم شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
لغو قانون ظالمانه و استثمارگرانه بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان
لغو بخشنامه و بازگشت بخشنامه سال ۱۴۰۰ در خصوص انتقالات فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام وقت شما بخیر من یک معلم خانم هستم با 9 سال سابقه کار همسرم منتقل شده بندر عباس خودم هم شاغل در کرمانشاه هستم الان با این بخشنامه جدید باید چکار کنم بچه ام رو چکار کنم کجا زندگی کنم بدون همسرم این چند ماه هم همیشه با استرس می خوابم خودم هستم و یک بچه 6 ماهه ترو خدا پیگیری کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما آموزشی ها سر گرم کلاس و درسیم ولی بقران قسم حق کشی حق خوری در امور اداری هست یکی میگه پدربزرگ این معلم سی سال قبل با پدر بزرگم قهر بودند تا جایی که میتونی اذیت کن جوان کم تجربه کم سن وسال با پارتی شده مسوول امور اداری مغرور ادعای خدایی داره استغفرالله برسیدبداد کسانی که جز خدا پشتوانه ندارند چرا یک فرهنگی باید دو میلیون تومان پول بده تا دوره سرباز معلمی وی به سنوات خدمت احتساب شود که. کجا. چه کسی این دستورالعمل را صادر کرده کاربر اجرایی مدرسه وظیفه اش چیست چرا معلم دویست هزار تومان بده تا طرح نماد یا نمرات نوبت اول براش ثبت کنند نام فرهنگ و بدنام نکنید بگرید جاو این منفیات و بخدا خجالت داره همکار میگه یک دویست هزار تومان هزینه کنی معاون مدرسه یا مدیر میشی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من سرایدار مدرسه هستم یک دخترمعلول ۱۸ ساله دارم و انتقال موقت گرفته ام الان چندسالیه دخترم دخترم تحت نظر دکتر هستش الان با این وضعیت چطور می تونم روند درمان بیماری دخترم و ادامه بدهم؟ جناب وزیر تو رو خدا تورو به این ماه عزیز تصمیمات درست اتخاذ کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه بخشنامه مضخرفی واقعا..ایا درنظر گرفتن که هزاران مشکل هم وجود داره یانه،،فقط زورشون به معلمای بدبخت میرسه...توراخدامعلمان رادرک کنید...شاید کسی مثلا فررند بیماری داشته باشه وبخواد بخاطر درمان فرزند بیمارش به استان دیگه ای بره وخدمت کنه..شاید کسی شوهرش یا همسرش تو استان دیگه شاغل باشه.یعنی تا 15سال باید از زن وبچه خود دور باشه..اینجوری که بنیان خانواده ها ازهم می پاشه....لطفا مجددا بررسی کنید ..لطفا دراین بخشنامه تجدید نظر کنین.....اخه ما معلما هم انسانیم.هم نیاز به زندگی کردن داریم.....لین طرح کاملا کارشناسی نشده ودور ازمنطق هست.....انتظار میرود مسئولین چاره دیگری بیندیشند....به امید روزی که جایگاه ومنزلت معلم روزی دراین سرزمین به جایگاه واقعی خود برسه...منتظراصلاح بخشنامه وصدور بخشنامه جدیدتری هستیم..یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
انگار ضد انقلاب و یا آدم های ناکارآمد تو این دولت هم زیاد دیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
دست شمادرد نکنه ،این کار را باید زودتر انجام میدادین من با ۲۰ سال سابقه هر سال میبینم اونهایی که پارتی دارن و سابقه کم منتقل میشن ،ولی من نه خیلی در حق ما ظلم شد من که نمیبخشم اونهایی که بعد از من بودن و منتقل شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
واقعا من تعجب می‌کنم ازاین تصمیم غیر کارشناسی واجد لانه
من سابقه ام کمتر ازده سال هست والان ۳سال هست به شکل موقت اومدم شهرستان خودم بنا به مشکلات خانوادگی که دارم. حالا بااین بخشنامه چطور میتونم برگردم منطقه مقصد، توراخدا تجدید نظر کنید وبیشتر ازاین بااعصاب وروان فرهنگیان بازی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر
من با دو تا بچه با تمام سختی هایی که وجود داره تو یه شهر آواره ام
همسرمم که نظامیه تو یه شهر دیگه
امسال میخواستم انتقال موقت بگیرم که برم پیش همسرم چون عمل جراحی داره اما متاسفانه با این شرایط ایجاد شده دیگه راهی برام نمونده...
مسئولین به فکر تحکیم خانواده نبستن بلکه فروپاشی خانواده براشون ملاکه
Iran (Islamic Republic of)
امیرارسلان
۱۶:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام وتشکربابت توجهتون به مسائل جامعه،طبق اصل دهم وفرمایشات رهبری وتمدن اسلامی مهمترین کانون جامعه خانواده می باشد،اماافرادمسئول درآموزش وپرورش متاسفانه بااین بخشنامه قصدضربه زدن به حاکمیت اسلامی جامعه رادارمدوهدف آنهاگسترش فساد،طلاق،فقرفرهنگی،میباشد،لطفااین افراد راآگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام چرا نهضت را جدا از آموزش وپرورش میدانید نیمی از این نیروهای فرهنگی از سختی هایی که در مجموعه نهضت تحمل کردن وارد آموزش وپرورش شده این ظلم صددرصد ظلم که سنوات خدمت نهضت در انتقالی حساب نشه رهبر انقلاب ازش جبهه مبارزه با بیسوادی یاد کردن آیا مطلعید که در خدمت به نهضت چند نفر سلامتی شونو از دست دادن در بدترین شرایط محیطی وامنیتی حتی گرسنه وآب گرم رودخانه خورده درحین انجام ماموریت فلج شدند این عادلانه نیست نیمی از عمر وسنوات خدمت از نهضت با دریافت کمترین حقوق بامید آینده از زادگاه ووطن بصورت غیر بومی شما را به فرق شکافته مولا علی قسم میدم عدالت قضاوت کنید وبخشنامه صادر کنید نیرو نهضت که با مجموع خدمت آموزش وپرورش 23سال خدمت هنوز خونه بدوش و بدبخت با 6نغر عاعله اگه فرزندی فرستاده خونه بخت بدلیل فقر خانواده مثل بدبخت ها زندگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضاحسینی
۱۶:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
بااین قانون نقل وانتقال فرهنگیان، بانوان فرهنگی که محل خدمتشون دریک شهر و محل خدمت همسرشون درشهردیگری هست، سالها قادربه فرزندآوری نخواهندبود. کاش کارشناسانی که این قانون را بررسی وتصویب وابلاغ کردند درموردفرزندآوری فرهنگیان هم می اندیشیدند. لازم است دراین موارد محلس شورای اسلامی و دولت محترم یک پیوست نرخ جمعیتی و فرزندآوری هم تصویب می‌کردند. این که مسئله جدیدی نیست، فرهنگیان و کارکنان دولت همواره دراین مورد دچارمشکل بودندوهستند و گاهی زندگی‌ها را تحت تاثیرمنفی قرارمیدهد. کمیسیون آموزش مجلس سریعا اقدام کند تا درشهریورکه نقل وانتقالات هست فرهنگیان بادغدغه وناراحتی سرکلاس نروند. متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام لطفاً شرایط انتقالی فرهنگیان را تسهیل کنید با این بخشنامه عجیب و غریب خیلی از زندگی ها آسیب می بینند
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه زردکلاه
۱۵:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من که انتقال موقت گرفتم چطوری با دوتا بچه کوچک برگردم .قبلا حداقل سابقه ۲ سال بود چطور یک شبه قانون آوردین ۱۰ سال؟این قوانین از کجا میارین؟
Iran (Islamic Republic of)
رضاحسینی
۱۵:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
زوجه بعنوان دبیرریاضی دبیرستان محل خدمتش اطراف شهر خواف خراسان رضوی تعیین شده، شوهرش نظامی ودرمشهدخدمت میکنه و وضعیت تخصصی ایشان طوریه که درشهرمحل خدمت همسرش یا نزدیکترین مکان به آنجا امکان خدمت وجودندارد. آیا قانونی هست که زوجه بصورت انتقال موقت به مشهدمنتقل شود یا آن نهادنظامی تمهیدی فراهم کند تا شوهر بتواند درشهرمحل خدمت زوجه یا محلی نزدیک به آنجا خدمت نماید؟.متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
جالبه قانون برای آدم های عادی است،طرف معلم داراب بوده الان معلم شیراز هست سارا قنبری مزیدی، وای جی سی برو بپرس طبق کدوم قانون جابجا شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
کار بدی میکنی اسم کسی رو میاری،
نامرد نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخشنامه ظالمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
کسایی که بخشنامه رو نوشتن مدیون هستند خدا به حق این ماه عزیز نابودشان کنه و خیر نببینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
کسایی که در نوشتن این بخشنامه دستی داشتن مدیون هستند ، این بخشنامه اصلا عادلانه نیست ، خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۵:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من سه تا بچه دوساله و یک بچه چهار ساله دارم محل کار شوهرم هشتصد کیلومتر با ما فاصله داره قرار بود امسال منم انتقالی بگیرم اما چون همسرم فرهنگی نیست و ده سال سابقه ندارم نمی تونم انتقالی بگیرم .دور از همسر با چهار تا بچه کوچک واقعا ظلمه مگه نمیگن بچه بیارین مگه نمیگن از مادران حمایت میشه .با این حقوق کم و گرانی بزور ما زندگی میکنیم بخدا خرج چهارتا بچه که سه تا شیر خشکی و پوشکی هستند واقعا زیاده خواهش میکنم شرایط ما رو در نظر بگیرید .نه میشه مرخصی بدون حقوق بگیریم نه میشه دور از هم زندگی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
آهسته پیگیری کنید، خائنین در حال کارند. تقاص اجرا نشدن سند ۲۰۳۰ رو دارن از معلم میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
sadegh
۱۵:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من الان چند ساله کنار خانمم زندگی نمیکنم. خانمم بعد از ازدواجمون هنوزهم توشهر خودش زندگی میکنه. اینا اگر واقعا تو فکر کانون خانواده و بچه دار شدن زوجین هستند باید دست از این قوانین من درآوردی بردارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود به شما
امسال دانشگاه ها مجازی بود اما الان حضوری شده و سال بعد ممکنن نیست هفته ای دوبار مسیر های طولانی را طی کنم پس باید انتقالی بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
مسئول امور اداری
۱۵:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
متاسفانه اقای نجار بدلیل بیتجربه بودن در امور اداری از نحوه انجام کار اطلاعی ندارند. ای کاش کارشناس نقل و انتقال وزارتخانه به ایشون امار همکاران با سابقه زیر 10 سال رو که نیاز به تمدید مجدد دارند اعلام کنند. ضمنا با گزینه جایگزینی و جابجایی مشکل همه همکاران قابل حل هستش. ای کاش در سمت های مدیریتی از همکاران با تجربه امور اداری و مثبتگرا استفاده می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام تورا خدا شرایط فرهنگیان را در نظر بگیرید تا انگیزه برای کار کردن داشته باشن مگه معلم چه گناهی کرده که داخل ایران معلم شده ،مگه این مسئول مربوطه حس انسان دوستانه نداره یااینکه مشکل برای خودش پیش نمیاد که درک دوری از فرزند وهمسر وانواع واقسام مشکلات را نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام خدمت مسئولان محترم، خواهشاً برا انتقالی ما معلما یه کاری بکنین من با دو تا بچه ی مریض که یکیش دیابتی هستش، چطوری برم جایی که از محل زندگیم یه ساعت فاصله داره، ما نهضتی ها چقدر دغدغه‌..... همیشه بایدداشته باشیم دور چهارم بودیم فکر حکم، حالا فکر انتقالی،... خواهشا اون برنامه ای که برا دور دومیا برا انتقالی گذاشته بودین که برا محل خدمتشون فرم پر کردن خواهشا برا ما هم بذارین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا این قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آموزش و پرورش چه کاری براش انجام میشه وقتی بانوان متاهل و مخصوصا زوج های فرهنگی رو برای انتقالی گرفتن به محل کار و سکونت همسرشون اینقققققدر بهشون سخت میگیرید؟؟؟؟؟؟؟. این زن چطور به فکر فرزندآوری باشه؟!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۴:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما زوج فرهنگی هستیم که به امید بخشنامه سال گذشته که سوابق رو برای انتقال زوجین فرهنگی صفر در نظر گرفته بود زندگی مشترک مون رو شروع کردیم ،اما الان با این بخشنامه همسرم باید ۴۰۰ کیلومتر راه رو تا منطقه مرزی بره و زندگی مون با انواع مشکلات مواجه بشه ،هر روز با بخشنامه های جدید مشکلات جدیدی درست می کنند، حرف ها شون حمایت از خانواده و فرزند آوریه اعمالشون .....
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا ظلم بزرگیه این دو قرون پول کرایه خونه هم‌نمیشه لطفا صدای ما رو به مسولان برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
ظلمی اشکار در ادامه ظلم های گذشته در حق معلمان است.

عجب صبری خدا دارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
رتبه بندی را طوری تنظیم می کنند به کسی رتبه های بالا نخوره. نقل و انتقالات را طوری طراحی می کنند به کسی انتقالی ندهند
آخه چرا .مگه با معلم دشمنی دارید
۱۲
آخرین اخبار