ضرب و شتم زنان فلسطینی در مسجدالاقصی + فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز پس از یورش به مسجدالاقصی، زنان نمازگزار حاضر در محل را مورد ضرب و شتم قرار داده و سی نفر را مجروح کرد.

گروهی از شهرک‌نشینان و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) برای پنجمین روز متوالی به صحن‌‌های مسجدالاقصی حمله کردند.

به گزارش شبکه الجزیره، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله به زنان در مسجدالاقصی، آن‌ها مورد ضرب و شتم قرار داده و داخل «قبه الصخره» را محاصره کردند. همچنین گفته شده ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله‌های پلاستیکی به نمازگزاران مسجد القبلی  در مسجد الاقصی شلیک کرده و از بمب صوتی استفاده کرده اند.

هنیه پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که فلسطینیان حق دارند به مسجدالاقصی دسترسی داشته باشند و در آن عبادت کنند. وی هشدار داد مقاومت در برابر سرکوب و ترور رژیم صهیونیستی سر فرود نخواهد آورد. گفتنی است در یک ماه گذشته و با افزایش تنش ها، ۲۲ فلسطینی به دست ارتش اشغالگر به شهادت رسیده اند.

سازمان ملل در این بین، تنها خواستار حفظ آرامش بین طرفین شده است. در ذیل آخرین تحولات مسجدالاقصی را مشاهده می کنید:

حزب الله لبنان: تجاوزات صهیونیست‌ها بدون مجازات نخواهد ماند

شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در جریان یک نشست در حومه جنوبی بیروت ضمن محکوم کردن حملات صهیونیست‌ها در قدس اشغالی اعلام کرد: «تجاوزات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی و جامعه فلسطین تجاوزی آشکار به مقدسات مسلمانان و احساسات آنان است و بدون مجازات نخواهد ماند.»

۲ سال پیش
گفتگوی تلفنی هنیه و لاوروف

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس آخرین تحولات درگیری ها در قدس اشغالی و مسجد الاقصی را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس دفتر سیاسی حماس پیش از این گفته بود: حملات صهیونیست ها به مسجد الاقصی، عمر اشغالگری را کوتاه تر می‌کند. همانطور که راهپیمایی به اصطلاح پرچم را شکست دادیم، نفوذ سیاسی آن ها را نیز شکست خواهیم داد و هنوز در آغاز نبرد هستیم.کاری که شهرک نشینان در الاقصی انجام می دهند، تمام ابعاد استراتژیک درگیری را به منصه ظهور خواهد رساند.

۲ سال پیش
وزیر خارجه قطر بر ضرورت تلاش برای توقف حملات علیه قدس تاکید کرد

وزیر خارجه قطر پس از شرکت در نشست کمیته وزرای خارجه کشور‌های عرب در امان، پایتخت اردن  بر ضرورت تلاش برای توقف تجاوزات و حملات اشغالگران اسرائیلی در شهر قدس تاکید کرد.

محمد بن عبدالرحمان آل ثانی تصریح کرد که تجاوزات اشغالگران اسرائیلی، نتیجه عدم بازخواست و مجازات آنان و سیاست‌های دوگانه‌ای است که در رابطه با اجرای قوانین بین‌الملل در اراضی اشغالی در پیش گرفته شده است.

۲ سال پیش
کمیته وزیران کشور‌های عرب اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

کمیته وزرای خارجه کشور‌های عرب در پایان نشست اضطراری خود در امان، پایتخت اردن اقدامات صهیونیست‌ها برای تغییر وضعیت حقوقی و تاریخی در قدس شغالی را محکوم کرده و از شورای امنیت و جامعه بین المللی خواست تا هرچه سریعتر برای توقف حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان و نمازگزاران در مسجدالاقصی و قدس اشغالی اقدام کنند.

۲ سال پیش
نشست اضطراری کمیته وزیران عرب

نشست اضطراری کمیته وزیران عرب برای مقابله با سیاست های رژیم صهیونیستی آغاز شد.

در این نشست که با حضور وزرای خارجه قطر، مصر، مراکش، تونس و فلسطین و دبیرکل اتحادیه عرب برگزار می‌شود، درباره وضعیت خطرناک قدس و توقف حملات رژیم صهیونیستی و احیای توافق جامع بین فلسطین و صهیونیست ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

۲ سال پیش
قدردانی امارات از اقدامات رژیم صهیونیستی برای آرام کردن اوضاع در مسجدالاقصی!

وزیر خارجه امارات از اقدامات رژیم صهیونیستی برای آرام کردن اوضاع در مسجدالاقصی قدردانی کرد.

یایر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفته با شیخ عبدالله بن زید ، وزیر امور خارجه امارات تماس گرفته است. در جریان گفتگوهای دو طرف، بن زاید از اقدامات نیروهای اشغالگر برای آنچه «آرام کردن اوضاع» می‌خواند قدردانی کرده و درباره افزایش روابط دوجانبه گفتگو کردند.

۲ سال پیش
جهاد اسلامی فلسطین: مبارزه فلسطینی‌ها ادامه دارد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مبارزه فلسطینیان با صهیونیستها تا زمان ریشه کن کردن آن ها از خاک فلسطین ادامه خواهد داشت.
« طارق سلمی» در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم گفت: ادامه مبارزه با دشمن صهیونیستی تاکید بر شکنندگی دشمن است.محور مقاومت امروز ابزارهایی در اختیار دارد و در آماده باش و بیداری کامل برای مقابله با اشغالگران صهیونست به سر می برد.

۲ سال پیش
واکنش نخست وزیر فلسطین به حمله عناصر رژیم صهیونیستی

محمد شتیه، نخست وزیر فلسطین گفت ما تشدید اشغال سیستماتیک در اورشلیم و غزه را محکوم می کنیم و از جامعه بین المللی درخواست می‌کنیم از مردم فلسطین حمایت کرده و در استانداردهای دوگانه در برخورد با قوانین بین المللی تجدید نظر کنند.

۲ سال پیش
تصویری از پاکسازی مسجدالاقصی

ضرب و شتم زنان فلسطینی در مسجدالاقصی + فیلم

۲ سال پیش
واکنش وزارت خارجه فلسطین به حوادث امروز

وزارت خارجه فلسطین: «ما خواهان پاسخگویی اسرائیل برای جنایات جنگی هستیم که علیه مردم فلسطین انجام می دهد».

۲ سال پیش
عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از مسجد الاقصی

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از چندین ساعت تعرض به ساحت مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران فلسطینی، از این مسجد عقب‌نشینی کردند.

۲ سال پیش
حمله ۷۶۰ شهرک نشین به مسجدالاقصی

امروز بیش ۷۶۰ شهرک‌نشین صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

۲ سال پیش
مجروح شدن سی فلسطینی در پی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی

خبرگزاری شهاب گزارش داد بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی، سی نفر تا کنون مجروح شده اند که برخی جراحات از ناحیه سر و بدن بوده است. ارتش اشغالگر تا کنون مانع ورود آمبولانس‌هایی شده است که برای کمک به مجروحان آمده اند.

۲ سال پیش
واکنش اسماعیل هنیه به یورش اشغالگران

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به این یورش به اشغالگران هشدار داد: «اگر تصور می‌کنید هجوم به مسجدالاقصی شخصیت اسلامی این مسجد را تغییر می‌دهد، دچار توهم شده اید».

وی گفت وقایعی که در این مسجد در حال اتفاق افتادن است عمر رژیم اشغالگر را کوتاه‌تر کرده و حقایق ثابت شده را به نمایش می‌گذارد.

۲ سال پیش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اسرائیل باید از بین برود و خواهد رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
۴۰ساله سرمایه های کشور رو خرج فلسطین و لبنان و سوریه و یمن کردین درست و نوج جانشان ، اما تا کی ما بایستی شاهد مظلومیت این ملت‌ها باشیم.پس اون همه موشکی که ازش دم میزنیم کو..؟ چرا حکم جهاد صادر نمیشه تا حداقل شر اسرائیل را از روی جهان اسلام بچینیم....
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۰:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
یکی نیست به حال زنان ایرانی که از شدت فقر تا کمر توی سطل های زباله خم شده اند، ناله سرایی کند. زنان فلسطینی حداقل هزینه خورد و خوراکشان را دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
لعنت به این سازمان ملل باد
درود بر این مردم غیور که با زبان روزه همچنان مقاومت می کنند
Brazil
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام
ناتوی عربی با کمال افتخار اعلام کرد که در مرکز این ناتوی عربی طرز چاق کردن قلیون (شیشا) و طبخ شای (چایی) و چگونه آنرا با راجت الحولقوم نوشید به طور مجانی تعلیم میدهد.
Brazil
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناتوی عربی فقط برای تعلیم و تدریس کلاس رقص عربی با شمشیر و بدون شمشیر برای پذیرایی از خانوده آقای ترامپ است و برای هیچکاری مصرفی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۳:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
رژیم پلید صهیونیستی روز به روز با جنایاتش قبر خود را با دستان خود میکند و روزی خواهد فهمید که بسیار دیر شده است و راه فراری نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
لعنت بر اسقاطیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
میخواستند نرنمگه مجبور بودندبرند
Iran (Islamic Republic of)
ا.اس
۱۴:۴۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام . به نظر در اشتباهید و این از غیرت نیست که فلسطینیان مظلوم برای تردد در سرزمین خود از اجنبی اجازه بگیرند . !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس اگر کشوری بهمون حمله کرد ماهم برای دفاع اقدام نکنیم؟
خوبه امثال ترسویی مثل تو زمان دفاع مقدس نبودند
آخرین اخبار