برگزاری کارگاه آموزش تاب آوری در شرایط سخت

مدرس کارگاه آموزش تاب آوری در شرایط سخت در دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: کارگاه آموزش تاب آوری در شرایط سخت در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.

لیلا حمیدی، در قالب فعالیت‌های مختلف کارگاهی به ارائه آموزش‌های مرتبط با واقع‌نگری در زندگی، اهمیت پذیرا بودن افکار جدید و سازنده، استفاده از استراتژی‌های موثر در شرایط دشوار و داشتن جهان‌بینی واقعی در زندگی پرداخت.

او گفت: ارائه مباحث مرتبط با نحوه عملکرد مغز در شرایط دشوار و پیامد‌های حاصل از توجه نکردن صحیح به نیاز‌های ضروری مغز در این شرایط مانند اضطراب، افسردگی، بی‌قراری، ناامیدی، اعتیاد و در نهایت شیوه‌های صحیح استراحت از جمله مباحث دیگری بود که در این کارگاه تدریس شد.

تکنیک‌های موثر در عبور از بحران‌های زندگی آموزش داده شد و از شرکت‌کنندگان دعوت شد از این راهکار‌ها برای بهبود در زندگی روزانه و ساخت عادت‌های جدید استفاده کنند.
گفتنی است این کارگاه از سوی مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و در ادامه مجموعه برنامه‌های این مرکز جهت ارائه خدمات علمی به دانشگاهیان برگزار شد.

کارگاه آموزش تاب‌آوری در شرایط سخت با شرکت جمعی از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و در محل سالن اجتماعات استاد علی دوانی این دانشگاه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار