ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز زنجان برای شب‌های قدر

مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان گفت: رسانه استانی تمهیدات لازم را برای پوشش برنامه‌های لیالی قدر اندیشیده است.

موسوی گفت: پخش زنده مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مدت ۱۸۰ دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مداحی و مناجات حضرت امیر از صحن مطهر امام زاده سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز و با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر از شبکه اشراق ادامه خواهد یافت.

او می گوید: همزمان با شهادت مولای متقیان امام علی (ع) مراسم عزاداری و احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان با سخنرانی حجت الاسلام شیرمحمدی مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از محل این دانشگاه آغاز و تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد با قرائت دعای حضرت امیر و جوشن کبیر تداوم خواهد یافت.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با سخنرانی آیت اله حسینی زنجانی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر از محل مسجد جامع زنجان بصورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می‌شود.

به گفته موسوی این برنامه معنوی همزمان از شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم به سمع شنوندگان خواهد رسید.

او می گوید: برنامه رادیویی از محراب تا معراج نیز از ۳۱ اردیبهشت ماه هر شب از ساعت ۲۱ و دعای ابوحمزه ثمالی به مدت ۵۰ دقیقه از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد، مناجات حضرت امیرالمومنین از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲۵ دقیقه و برنامه مصباح ویژه سالروز شهادت امیرالمومنین از ساعت ۱۰ صبح به سمع شنوندگان خواهد رسید.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: سایر برنامه‌های روتین و زنده مانند ویژه برنامه‌های افطار و سحر با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.