گردشگری متولی اصلی صدور مجوز مجتمع‌های بین راهی شد

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از تعیین این اداره کل به عنوان دستگاه اصلی صدور مجوز مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی خبر داد.

نگار سریع‌الاطلاق گفت: طبق مصوبه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان دستگاه اصلی صادر کننده مجوز مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها تعیین شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مسئولیت صدور مجوز برای مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی پیش از این برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود که با این مصوبه هیات مقررات زدایی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این مسئولیت را خواهد داشت.

سریع الاطلاق می‌گوید: یکی از اهداف هیات مقررات زدایی از اتخاذ این تصمیم کوتاه کردن زمان صدور مجوز است و ما در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انجام استعلامات از ادارات مربوطه مجوز مربوطه را صادر کنیم.

او با اشاره به آمار مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان اردبیل، گفت: یک واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان اردبیل در حال بهره‌برداری است و ۷ مجتمع در حال ساخت در استان وجود دارد که با اتمام آن‌ها شرایط مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان مناسب خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.