مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

افزایش حقوق بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دولت هنوز افزایش‌های حقوق مصوب در قانون بودجه ۱۴۰۱ امسال را ابلاغ نکرده است،

اسکندری گفت: حقوق فروردین بازنشستگان کشوری به صورت علی الحساب و بر مبنای سال گذشته محاسبه و پرداخت می‌شود و امیدواریم با ابلاغ دولت، احکام براساس افزایش های جدید در اردیبهشت صادر و افزایش فروردین نیز در آن زمان پرداخت شود.

با توجه به بند ۲ و ۳ تبصره ۱۲ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، افزایش حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری ۱۰ درصد خواهد بود. همچنین با توجه به بند ۲ تبصره ۱۲ این قانون، حداقل بازنشستگان ۵ میلیون تومان (۳۰ سال خدمت) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
بدبخت بازنشستگان که همین حقوق ناچیز رو درست حسابی نمیدن از الان دارن شروع میکنن به اعلام ورشکستگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
با سلام در دوره آقای دکتر افتخاری نه یک روز حقوق ها دیر می‌ شد ونه حکم عزیزان اگر یا.دشان باشه پارسال 29 فروردین حکم ها صادر شد ولی الان هنوز حقوق های جدید ابلاغ نشده خدا خیرتان بدهد ما قدیمی ها دلمان نمیاد نفرین کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
بازنشسته بهمن ماه ۱۴۰۰ هستم آموزش و پرورش تا الان سیم فروردین ۱۴۰۱ عیدی سال ۱۴۰۰ را بهمان نداده اند . خدا می دانه کی می خواهند بدهند.
Netherlands
7891
۲۲:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
این که چیزی نیست من وقتی بازنشسته شدم سه سال طول کشید تا پاداشم را دریافت کردم. این هم که چیزی نیست پاداشم صد و بیست میلیون بود به من شصت میلیون دادند. تازه انهم چیزی نیست حسابم بیش از یک هفته مسدود بود. دیگه نمیگم چون شاید فکر کنید لاف بوده ولی این ها را که گفتم مستند و قانونی اثبات میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
مگه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد ...اصلا معلوم هست چه میپزن در مطبخ وزات کار ورفاه وتامین اجتماعی وچه مقرر اضافه کنن ...مگر معما هست گیره خورده به نتیجه نمیرسه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام من یک کارمند بازنشسته بانک هستم. حقوق ومزایا ی من افزایش پیدا نکرده که هیچ تازه از حقوقم هم کم کردن. تا زمانیکه که شاغل بودم ماهیانه یک میلیون چهارصدهزار ریال بابت ایثارگری به حقوقم واریز می شد ولی از زمانیکه بازنشسته شدم دیگه؟ این مبلغ را هم قطع کردنند کسی هم نیست که جواب بدهم لطفا شما پیگیری کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
با عرض سلام و ادب خدمت مسولین محترم صندوق بازنشستگی کشوری
من قبلا" هم خدمت شما عرض کردم از قدیم گفته اند که با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه این ضربالمثل عین واقعا" کارها و گفته های شما ست. الا تا اردیبهشت هم صبر میکنیم خداوند گفته الصبر و مفتاح الفرج. تا ببینیم خدا چه میخواد. همه اش دست خداست. من دیگر به این حرفهای شما اعتقادی ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
‌چرا‌یک‌اشتباه‌بارها‌این‌دولت‌تکرار‌می.کنو‌بدترین‌اقدام‌علیه‌دولت‌توسط‌خود‌دولت‌صورت‌می‌گیرد‌هیچ‌بهانه‌ای‌قابل‌قبول‌نیست‌چرا‌فقط‌چرا‌با‌بازنشستگان‌کشوری‌این‌برخورد‌‌می‌شود‌تیا‌این‌پاداش‌خدمات‌انان‌است‌بطور‌مثال‌بازنشستگان‌پرستاری‌‌به‌کدامین‌گناه‌‌که‌به‌انها‌مدافعان‌سلامت‌امروز.ومجاهدان‌دوران‌دفاع‌مقدس‌هستند‌اینطور‌برخورد‌می‌شود‌ان‌احکام‌شهریورماه‌که‌هنوز‌اجرایی‌نشده‌واین‌هم‌احکام‌امسال‌که‌حقوق‌براساس‌حکم‌پارسال‌پرداخت‌شده‌است‌این‌اقدامات‌بی‌شک‌باعث‌دلسردی‌ونا‌امیدی‌این‌قشر‌فداکار‌از‌دولت‌شده‌است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
‌این‌همه‌ناتوانی‌دریک‌دولت‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
خداوند لعنت کند هرکسی و هر مقامی و هر ارگانی را که برای بازنشستگان عزیزی که 30 سال خدمت کردند ناملایمتی درست میکنند و با معیشتشان بازی میکنند و آنان و خانواده محترمشان را در این شبهای عزیز به عذاب می کشانند و سر سفره شرمنده فرزند و عروس و نوه وعزیزانش میکنند . همگی بگید آمین .
آخرین اخبار