رونمایی از نخستین خودروی زرهی بومی نیرو‌های مسلح یمن + تصاویر

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نخستین خودروی زرهی بومی که جدیداً به صنایع نظامی این کشور اضافه‌شده، رونمایی کرد.

محمد علی الحوثی امروز (سه‌شنبه) در مراسم چهارمین سالگرد شهادت «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، از یک خودروی زرهی نظامی ساخت یمن رونمایی کرد.

به گزارش المیادین، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در حساب کاربری خود در توییتر ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد او در حال رانندگی با یک خودروی زرهی است و زیر آن نوشت: «خودرو‌های زرهی یمنی را ببینید».

این ویدئو نشان می‌دهد که محمدعلی الحوثی روز گذشته (دوشنبه) به همراه اعضای شورای عالی سیاسی و مقامات دولت صنعا وارد عرشه زرهی امنیتی-نظامی در میدان السبعین در پایتخت یمن شده است.

مقامات صنعا و اعضای شورای عالی سیاسی یمن، دیروز طی مراسمی چهارمین سالگرد شهادت صالح الصماد و یارانش را گرامی داشتند؛ کاروان آن‌ها در سواحل استان الحدیده در غرب یمن و در ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ در حملات هوایی ائتلاف سعودی هدف قرار گرفت.

پایگاه اطلاع‌رسانی «۲۶سپتامبر» وابسته به وزارت دفاع یمن در صنعاء نیز اعلام کرد: «این خودرو‌های زرهی نظامی و امنیتی صددرصد به دست یمنی‌ها ساخته شده است.»

در سپتامبر ۲۰۲۰ وزارت کشور یمن از تولید خودرو‌های بومی امنیتی زرهی «باس۱» با کیفیت بالا رونمایی و اعلام کرده بود این مسیر ادامه خواهد داشت و صنایع دفاعی یمن پیشرفته و به صادر کننده سلاح تبدیل خواهد شد.

یمن

تسلیحات یمن

جنگ یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
انشااله یمنی ها به زودی افسار ال سعود را بدست میگیرند و به برتگاه میبرند و ال سعود را ساقط و سقط میکنند
آمین
آخرین اخبار