کشف ۳ جسد در ناو هواپیمابر آمریکایی

سی ان ان از کشف ۳ جسد متعلق به نیرو‌های ناو هواپیمابر آمریکایی جورج واشنگتن خبر داد.

نیروی دریای آمریکا اعلام کرد که در عرض کمتر از یک هفته جسد سه ملوان در ناو هواپیما بر یو اس اس جورج واشنگتن پیدا شده است و به همین دلیل سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی تحقیقات درباره علت این مرگ‌ها را آغاز کرده است.

به گزارش سی ان ان، در روز‌های ۹ و ۱۰ آوریل جسد یک ملوان در داخل ناو کشف شد و دو ملوان دیگر در مکان‌هایی خارج از پایگاه متعلق به این ناو پیدا شدند.

به گفته ریان مامسن، سخنگوی ناو جورج واشنگتن، این حوادث تحت بررسی هستند، اما نشانه‌های اولیه حاکی از این است که هیچ ارتباطی بین این سه جسد و دلیل مرگشان وجود ندارد.

مقامات نیروی دریایی آمریکا دلیل مرگ این سه نفر را اعلام نکردند، اما سریعا یک تیم روانپزشکی ویژه برای ارائه کمک‌های روانی و بررسی  سلامت روان سربازان در هنگام تنش‌های روانی مانند خودکشی و مرگ طبیعی، به این ناو اعزام کرد.

«یو اس اس جورج واشنگتن» یک ناو هواپیمابر کلاس نیمیتز با موتور هسته‌ای است. این کشتی برای تعمیرات اساسی و سوخت گیری در نیوپورت نیوز ویرجینیا پهلو گرفت است و در حال جایگزینی سوخت هسته‌ای کشتی و آماده سازی مجدد کشتی برای عملیات‌های آتی است.  این کشتی از سال ۲۰۱۷ در نیوپورت نیوز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
7891
۲۲:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
جسد جمال خاشقچی را بدهید بقیه اش پیشکش.
آخرین اخبار