حداکثر قیمت برنج ایرانی ۶۵ هزار تومان است

معاون توسعه بازرگانی سازان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با توجه به تصمیمات وزارت جهاد کشاورزی حداکثر قیمت برنج ایرانی ۶۵ هزار تومان است و بیشتر از این قیمت در هر نقطه‌ای غیرقانونی است.

عباسی با اشاره به اینکه بازرسان جهاد کشاورزی بر تمام اصناف و فروشگاه‌ها نظارت دارند گفت : برنج هندی و تایلندی به اندازه کافی ۲۰۰۰ تن وارد استان شده و انبار‌ها پر است.

به گفته معاون توسعه بازرگانی سازان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برنج ایرانی خزر شمال در سامانه بازرگام با قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود هر ساله بعد از نوروز برخی سودجویان برنج را انبار و کمبود غیرواقعی را در بازار ایجاد می‌کنند و همین سبب افزایش قیمت از سوی مغازه دار‌ها می‌شود.

چنانچه مردم برنج ایرانی درجه یک یعنی طارم هاشمی را بیشتر از هر کیلو ۶۵ هزار تومان مشاهده کردند گزارش دهند قیمت برنج‌های ایرانی از ۴۰ تا ۶۵ هزار تومان است و با توجه به اینکه ذخیره مناسبی از برنج در استان وجود دارد قیمت‌ها باید تعدیل شود.

کاکایی سرپرست نظارت بر کالا‌های اساسی کشاورزی استان گفت: در ماه رمضان وضعیت بازار توس ط بازریان جهاد کشاورزی استان رصد می‌شود و ۴۴ تیم از سراسر استان این وظیفه را بر عهده دارند و به صورت دو نوبت صبح و بعدازظهر مشغول بازرسی از اصناف هستند.

نظارت بر کالا‌های پرمصرف ماه رمضان انجام می‌شود هیچ کمبودی در زمینه تأمین مواد غذایی و کالا‌های کشاورزی در استان وجود ندارد.

در هر بازاری افراد متخلفی وجود دارند، اما میزان تخلف نسبت به اسفند گذشته بسیار کاهش یافته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.