سرهنگ جمشید محبت خانی:

محیط بانان کشور بیسیم ندارند

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: به دلیل نبود بیسیم محیط بانان برای ارتباط با یکدیگر و پاسگاه‌ها ناچار به استفاده از تلفن همراه خود هستند.

سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: حدود ۳۰ سال قبل از تهران می‌توانستیم با سراسر ایران ارتباط بیسیم داشته باشیم، اما محیط بانان ما اکنون برای ارتباط با یکدیگر و پاسگاه‌ها بیسیم ندارند و ناچار به استفاده از تلفن همراه خود هستند.

به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، بیسیم مزایای زیادی مانند ردیابی محیط بان از طریق جی پی اس و ارتباط در مناطق فاقد آنتن دارد، برای نمونه اگر محیط بانی در پست یا شیف خود نباشد از طریق جی پی اس می‌توان نقطه حضور او را بررسی کرد.

او گفت: با توجه به تعداد ۶۰۰ پاسگاه و ۳۵۰۰ محیط بان، یگان حفاظت محیط زیست نیازمند ۶ هزار بیسیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
تماسشون با پاسگاه باید مجانی باشه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۳۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
باید همچون قدیم الایام از ارتباطات همچون سواران تیز تک چاپار و از کبوتران نامه بر استفاده کنند محیط بانانمان تا تکنولوژیهای پیشرفته همچون بیسیمهای تولید داخل و خارجی در انباره خاک بخورند و باطریهای شارژیشون فرسوده و خراب شوند !!! واقعا که تاسف آور است که ماموران محیط بانانمان بیسیم ندارند در صورتی که در شهرها برای ساخت ساز آپرتمانها کارگران و اوسا کاران و همندسین همگیشون یکی یه بیسم دستشون هست برای ارتباط گرفتن با یکدیگر در تمامی پروژه های صنعتی همه دارای بیسیم هستند اونوقت ماموران زحمت کش محیط بانان عزیزمان باید با حداقل امکانات کار کنند شرم آور است از مسئولان سازمان محیط زیست تقاظا داریم هر چه سریعتر بهترین امکانات بروز مورد نیاز ماموران محیط بانی کل کشور رو خریداری و در اختیار محیط بانان شکار بانان زحمت کش فعال عزیزانمان قرار دهند . و السلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار