کمک پنج میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان مالی در ماکو

رئیس دادگستری ماکو گفت: خیران این شهرستان، در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعطا کردند.

مجید نیازی گفت: در آیین جشن گلریزان در ماکو گفـت: امسال در قالب برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در این شهرستان، پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک جمع آوری شد.

رئیس دادگستری ماکو  می گوید: امسال ۱۹ نفر از زندانیان واجد شرایط و محکوم مالی منتظر احسان و مساعدت مردم نوعدوست  هستند و  سال گذشته ۱۹ نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد به همت خیّرین آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

معاون اداره کل زندان‌های استان آذربایجان غربی نیز از برگزاری ۲۴ جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان در شهر‌های مختلف استان خبر داد و گفت: تاکنون پنج جشن گلریزان از این تعداد برگزار شده است.

مراد خانی با اشاره به آزادی ۲۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در سال گذشته افزود: این زندانیان سال گذشته با مساعدت ۹۸ میلیارد ریالی خیرین آزاد شدند.

به گفته وی در حال حاضر ۲۱۶ زندانی جرایم مالی غیر عمد در سراسر  استان، نیازمند یاری خیران هستند تا آزاد شده و به آغوش خانواده باز گردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.