توزیع ۱۰ هزار سبد کالا به نیابت از شهدای مدافع حرم

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم گفت: تاکنون ۱۰ هزار سبد کالا به نیابت از شهدای مدافع حرم میان نیازمندان در کشور توزیع شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۱۱۰ بسته حمایتی ویژه مناطق محروم شهرستان زاوه  به نیابت از شهدای مدافع حرم توزیع شده است.  

او گفت:   در ادامه این طرح در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین و مردم عزیزبه مناسبت شب‌های قدر در مناطق محروم کشور درهر استان تعداد ۱۱۰ بسته به نیت حضرت علی (ع) توزیع نمایند. 

  با همکاری قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم احمدگودرزی در هر شب تعداد ۲ هزار پرس غذای گرم میان خانوار نیازمندان توزیع شد.

او گفت: در طول ۲ سال گذشته و به برکت تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، نهضت کمک مومنانه شکل گرفت و تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم می گوید: در سال جدید که بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده همه توان و ظرفیت‌های لازم برای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات معظم‌له بکار گرفته می‌شوند.

حامدخیرخواهان گفت: در دو سال گذشته که شرایط کرونا بر کشور حاکم بود با همت و حمایت‌های مردم و خیرین عزیز بیش از ده‌ها هزار بسته معیشتی، سبد کالا و بسته‌های درمانی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

برچسب ها: مدافع حرم ، سبد کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.