رژه خودرو‌های نظامی ارتش در مشهد

خودرو‌های نظامی ارتش همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی در میدان ۱۵ خرداد مشهد رژه رفتند.

امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت: امام (ره) فرمودند ارتش در ۲۹ فروردین با ساز و برگ نظامی در میادین بزرگ و اصلی شهر‌ها به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کنند و مردم هم از ارتش حمایت کنند.

او گفت: ارتش در مبارزه با ضدانقلاب و گروهک‌های تجزیه طلب محکم ایستاد و در اوایل انقلاب در مدت کوتاهی به غائله جدایی طلبان پایان داد و در دفاع مقدس در کنار سایر نیرو‌های مسلح و مردم اثرگذاری موثری داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت: ارتش، امروز از پیشرفته‌ترین تجهیزات بومی برخوردار است و اشراف کاملی بر تحولات اطراف مرز‌ها دارد.

رژه خودرو‌های نظامی ارتش در مشهد

آذریان گفت: همه نیرو‌های مسلح، مردمی و در کنار مردم هستند و در حوادث مختلف طبیعی این امر را نشان داده اند و به یاری مردم شتافته اند و تحت امر رهبری و تدابیر، ولی امر در مقابله با تهدیدات در آمادگی کامل هستیم.

او گفت: اگر همه ما به جهاد تبیین بپردازیم و گذشته کشور را به کسانی که آن دوران را ندیدند بگوییم در مقابل تهاجم دشمن موفق خواهیم بود و در نیرو‌های مسلح هم جهاد تبیین شروع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.