نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اقتدار نیرو‌های مسلح ایران خار چشم دشمنان نظام و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اقتدار، یکپارچگی و وحدت نیرو‌های مسلح کشورمان، خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی در رژه خودرویی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  گفت: اقتدار، یکپارچگی و وحدت نیرو‌های مسلح امروز کشورمان در کنار امنیت کامل برای این آب وخاک، خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

رژه خودرویی و مراسم روز ارتش در میدان باباطاهر همدان برگزار شد.

او گفت: امروز آمار‌های رسمی و بین المللی نشان می‌دهد که توانمندی‌های نیرو‌های مسلح ما افزایش یافته و کسانی که بخواهند امنیت ما را به خطر بیاندازند با پاسخ سخت نیرو‌های مسلح مواجه خواهند شد.

امام جمعه همدان گفت: از جمله ویژگی های مهم و برجسته نیروهای مسلح ایران خودکفایی در عرصه های نظامی با وجود قرار داشتن در شرایط تحریم است چرا که با وجود تحریم های ظالمانه دشمن، ایران اسلامی در تسلیحات نظامی پیشرفت زیادی داشته و به مرز خودکفایی رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی گفت:  برخورداری از فناوری های جدید که امروز در نیروهای مسلح وجود دارد برای ایجاد ثبات و امنیت منطقه است چرا که ایران هیچگاه دنبال طغیانگری و تعدی به دیگر کشورها نیست بلکه مبنایش قطع کردن دست طغیانگران است.

به گفته او دستیابی ایران اسلامی به خودکفایی در عرصه های مختلف با هدف دفاع از خود است چرا که طبق آیات الهی نیروهای مسلح باید به قدری قدرتمند باشند که دشمن جرات حمله به این کشور را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان یادآوری کرد: یکی از روزنامه های اسراییلی به تشریح قدرت نظامی ایران پرداخته و در متن این گزارش آمده است «توانمندی ایران به حدی رسیده که می تواند توازن قدرت را در منطقه و جهان بر هم بزند».

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی گفت: امروز ایران اسلامی تنها در مرزها به دفاع از خود نمی پردازد بلکه با حضور در حیات خلوت دشمن و هر جایی که منافع ملت اقتضا کند به دفاع می پردازد.

او گفت: دشمنان به صراحت نگرانی خود را از رشد توان دفاعی و نظامی ایران در شبکه های رسانه ای خود اعلام و عنوان کردند «توان نظامی ایران بسیار بالا و نگران کننده است».

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تصریح کرد: این توانمندی به ویژه رشد موشک های بالستیک برای افراد متجاوز نگران کننده است بنابراین در مذاکرات مساله موشک های ایران را نیز طرح موضوع می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی تاکید کرد: ملت ایران تجربه اکراین و بدعهدی و رها کردن هم پیمانان و دوستانی که به این کشور تعهد به دفاع داده بودند را شاهد هستند بنابراین هیچ ملت عاقلی حاضر نمی شود مولفه های قدرت خود را به دشمن واگذار کند.

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.