دینداری و نوع دوستی گنجینه بزرگ مردم کردستان است

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان در برادری، نوع دوستی و مهربانی زبانزد هستند و این گنجینه بزرگ مردم استان است که باید قدردان آن باشیم.

دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان مالی کردستان اظهار داشت: کردستانی‌ها به مردمانی دیندار و به اختیار‌الدینی معروف هستند.

او گفت: امیدوارم نتیجه‌ای که این مراسم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دارد موجب عاقبت به خیری و نزول رحمت برای همه مردم استان شود.

استاندار کردستان می گوید: امام مجتبی (ع) فرموده است که نعمت‌ها وقتی در دسترس هستند ناشناخته‌اند و وقتی از دست می‌رود قدر آن دانسته می‌شود.

زارعی‌کوشا گفت: نعمت آزادی، آسایش و در کنار خانواده بودن و توفیق انجام کار خیر از مصادیق این نعمات است که باید قدر آن را بدانیم.

او با اشاره به اینکه در فرهنگ اسلامی اصالت به کیفیت است و با کمیت نیست، گفت: اگر نیت نیکو و اخلاص در عمل وجود داشته باشد یک کار کوچک می‌تواند نزد خداوند بسیار ارزشمند باشد.

استاندار کردستان با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع)، گفت: حوائج و گره‌های مردم که توسط شما باز می‌شود از نعمات خدا است و خدا بر شما منت می‌گذارد و حاجت‌های مردم را به سمت شما روانه می‌کند تا شما وسیله خداوند برای گشایش مشکلات مردم باشید.

زارعی کوشا گفت: شان خود را دست‌بوسی کسانی می‌دانم که در این کار خیر مشارکت داشته باشند و از همه شما عزیزان که در مسیر کار خیر قرار گرفته اید تقدیر می‌کنم.

او گفت: از مدیران استان هم خواستم که اگر کارمندی خواست داوطلبانه روز‌هایی از حقوق خود را به این امر خیر و کمک به آزادی زندانیان اختصاص دهد این شرایط را فراهم کنند.

استاندار کردستان می گوید: امیدواریم با همت مردم سخاوتمند کردستان زندانی مالی در استان نداشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.