فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت سال ۱۴۰۱

مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ اول اردیبهشت سال ۱۴۰۱هستند برای دریافت معرفی نامه به دفاتر خدمات پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ مسعود همتی گفت: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید پنجشنبه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز، شامل برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند: تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا را به همراه داشته باشند.

کلیه مشمولان اعزامی که قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرارگرفته اند در روزا عزام هم توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیرو‌های مسلح مورد معاینه مجدد قرار می‌گیرند.

 حضور نداشتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

 متقاضیان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار