ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی آغاز شد

فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از امروز آغاز شد.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، از آغاز  ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی خبر داد و اعلام کرد ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر آغاز می‌شود.

ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش­‌آموزان با نیاز‌های ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده صورت خواهد گرفت.

برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۱ شهریور این امکان فراهمشده است.

مخاطبان می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند. در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه  کرده و به‌صورت پایه رشته‌ای (گروهی) نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
خدا قوت سالی چندین میلیون دلار دور می ریزید؟ کتاب تولید نکنید،
ایده پاک
هر مدرسه به تعداد دانش اموزان کتاب داشته باشه و بهشون امانت بده آخر سال از دانش آموز پس بگیرند برا سال بعد، دانش آموزان بعدی، اینقدر پول مردم و جنگل و.. نابود نکنید، شماها مسلمان هستید؟ این اسراف هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
دولت عادت کرده پول چیزا رو مدتها قبلش بگیره... کتاب الان پولشو میگیره بعد از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی بعدش تا مدتها هم ناقصی و تحویل دیر موقع داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اسلام وعرض خسته نباشید خدمت عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان لطفا به گوش مسئولین باخدا وعدالت طلب برسانید مگرما انقلاب نکردیم که عدالت رعایت شود وحق به حق داربرسد و از زیر یوغ استعمار رهایی یابیم پس چرا هنوزکه هنوز است درحق فرزندان منطقه کبود راهنگ که ازتوابع استان همدان است ظلم می شود وهم درکنکورسراسری وهم درآزمونهای استخدامی باپارتی بازی وجایگزین کردن روابط بجای ضوابط حق فرزندان وفرصت شغلی فرزندان منطقه کبود راهنگ رابهشهرهمدان که مرکزاستان است وسایرمناطق مثل نهاوند ، ملایر،تویسرکان،اسدآباد،بهاروحتی لرستان می دهندوهرساله تعدادزیادی ازاین مناطق حتی بارتبه قبولی پایین تردرآموزش وپرورش وادارات دیگر استخدام شده ودرمنطقه کبود راهنگ مشغول بکارمی شوندحتی مستخدمان وراننده هم غیربومی است ولی هیچ کسی ازکبود راهنگ درسایرمناطق بکارگرفته نمی شودحتی مسئولین رده بالای کبود راهنگ هم غیربومی هستند
آخرین اخبار