فرکی: ماندگاری اسکوچیچ به صلاح تیم ملی فوتبال است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: صلاح این است که اسکوچیچ هدایت تیم ملی فوتبال را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برعهده داشته باشد.

حسین فرکی درباره ارزیابی اش از ماندن یا جدایی اسکوچیچ گفت: صلاح در این است که اسکوچیچ بماند و تیم  ملی فوتبال را در جام جهانی هدایت کند، چون نتایج قابل قبولی این مربی گرفته است.  

تیم ملی فوتبال کشورمان  با هدایت اسکوچیچ  به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد، اما برخی از کارشناسان  معتقدند که اسکوچیچ مربی توانمندی نیست و باید مربی دیگری به جای او روی نیمکت تیم ملی فوتبال بنشیند.

 


بیشتر بخوانید


فرکی گفت: در حال حاضر نقطه اتکا تیم ملی فوتبال در اختیار داشتن بازیکنان لژیونر زیاد است. همچنین نتایجی که اسکوچیچ گرفته قابل قبول بوده است. هر چند که  فوتبال  در  سالیان اخیر در سطح آسیا افت داشته، اما بر عکس در سطح جهانی این مسئله متفاوت است. اکنون مسئله قابل تامل این است که مشخص نیست رئیس فدراسیون فوتبال چه کسی است و  باید  تکلیف این موضوع مشخص شود. همچنین اردو‌های قابل قبول و بازی‌های قدرتمند در فیفا دی از جمله مواردی هستند که می‌توانند  در عملکرد و نتیجه‌گیری ما در جام‌جهانی تاثیر بگذارد.  

تیم ملی فوتبال کشورمان  در گروه B با تیم‌های آمریکا، انگلیس و برنده پلی‌آف (یکی از بین تیم‌های ولز یا اسکاتلند یا اوکراین) همگروه شد. طبق برنامه قرار است تا قبل از بازی‌های جام جهانی چند بازی دوستانه برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفته شود.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار