هجمه‌های دشمن نشانگر اهمیت موقعیت ارتش است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: حساسیت موقعیت ارتش جمهوری اسلامی از موضع گیری‌های دشمنان نسبت به این مجموعه مشخص می‌شود.

حجت الاسلام  مصطفی محامی در دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی زاهدان و جمعی از فرماندهان یگان‌های ارتش در استان به مناسبت روز ارتش، کار ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دفاع سرزمینی سخت و حساس عنوان کرد و گفت: با وجود همه دشمنانی که در اطراف مرز‌های ایران اسلامی به دنبال ایجاد ناامنی هستند کار ارتش جمهوری اسلامی سخت و حساس است و احساس آرامش و امنیت مردم در کشور نتیجه مجاهدت نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.

امام جمعه زاهدان گفت: با وجود همه تعرضات و توطئه‌ها ما با تقدیم هزاران شهید حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم که چنین چیزی در سایر دوره‌های پادشاهی و شاهنشاهی تا به امروز بی سابقه است.

او گفت: محصول کار نیرو‌های نظامی در کل کشور و همه پیشرفت‌ها تاثیر دارد و در همه کار‌های خیر کشور نیز شریک هستید.

محامی گفت: حساسیت موقعیت ارتش جمهوری اسلامی از موضع گیری‌های دشمنان نسبت به این مجموعه مشخص می‌شود، زیرا از ابتدای انقلاب ارتش جمهوری اسلامی آماج حرف و حدیث‌ها، اتهام‌ها و اختلاف‌ها از جانب دشمنان و منافقین بوده که چنین چیزی نشان دهنده عملکرد خوب ارتش بوده که این گونه حساسیت وجود دارد و به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

به گفته او دشمنان برای آسیب زدن به ارتش دست به دست هم دادند و حتی حمله صدام به کشور در زمانی اتفاق افتاد که گمان می‌کردند ارتش ضعیف است و چنین چیزی نشان دهنده جایگاه رفیع ارتش در حفظ کشور است.

 در ابتدای دیدار امیر سرتیپ دوم مهدی احمدی افشار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی زاهدان گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح ضمن پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی آماده مقابله با هر گونه توطئه و خرابکاری دشمنان داخلی و خارجی می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار