شهرکرد میزبان بزرگترین رویداد قرآنی در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه قرآن و عترت (ع) اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بزرگترین رویداد قرآنی استان در شهرکرد برپا می‌شود.

علی امینی گفت: مؤسسه قرآن و عترت (ع) نور شهرکرد مجری این دوره از نمایشگاه قرآن استان است که امسال با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۳۱ فروردین ماه تا ششم اردیبهشت‌ماه، در فرهنگسرای ارشاد اسلامی شهرکرد در ۲۵ غرفه برگزار می‌شود.

تا کنون مکاتباتی با اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی، نهاد کتابخانه‌های عمومی، پلیس فتا، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد اقامه نماز، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صنعت و معدن و ... انجام شده است.

سازمان صنعت و معدن استان هم برای برپایی غرفه عفاف و حجاب، رایزنی کرده است و رایزنی‌هایی نیز با این سازمان برای برپایی نمایشگاه و فروشگاه چادر مشکی کارخانه حجاب شهرکرد انجام شده است تا در صورت امکان بازدیدکنندگان نمایشگاه از تخفیف ویژه محصولات این کارخانه برخوردار شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند محصولات ارائه شده در نمایشگاه قرآن را با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند.


بیشتر بخوانید


نمایشگاه کتب و نرم‌افزار‌های قرآنی، نمایشگاه هنر‌های تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای نمایش، برگزاری عصر شعر، اکران فیلم‌های کوتاه، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، شفاخانه قرآنی، غرفه صنایع دستی، نشست‌های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه کودک و نوجوان از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام برگزاری نمایشگاه است.

پوستر نمایشگاه قرآن تا دو روز آینده رونمایی می‌شود، گفت: با توجه به محدود بودن منابع مالی در برگزاری نمایشگاه قرآن امسال، تبلیغات این نمایشگاه نیز با محدودیت‌هایی همراه بوده و در چهار نقطه شهرکرد شامل ورودی فرهنگسرا، ورودی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهار راه بازار و مصلی شهرکرد بنر نصب می‌شود؛ ضمن اینکه ۱۰۰ نسخه پوستر نمایشگاه برای توزیع عمومی چاپ خواهد شد.

از ظرفیت ادارات و دستگاه‌ها، رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبلیغات برگزاری نمایشگاه قرآن استان استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.