شیدای کردستان با پیروزی بر مولتی کافه مشهد به فینال لیگ دسته یک صعود کرد

تیم بانوان بسکتبال کبابی شیدای کردستان در مصاف با تیم مولتی کافه مشهد به پیروزی دست یافت و به مرحله نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور صعود کرد.

بانوان تیم کبابی شیدای کردستان در سومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور که راس ساعت ۲۰ شامگاه امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه در سالن آزادی شهر سنندج آغاز شد تیم مولتی کافه مشهد را با نتیجه ۶۵ بر ۶۳ مغلوب خود کردند و به دیدار فینال لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور راه پیدا کردند.

این ۲ تیم در ۲ دیدار قبلی خود در شهر سنندج هر کدام یک پیروزی را از آن خود کرده بودند و هر دو برای صعود به مرحله نهایی، به پیروزی در دیدار امشب نیاز داشتند.

مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم های کبابی شیدای کردستان، خانه بسکتبال نیشابور، ذوب آهن اصفهان و مولتی کافه مشهد به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز در دیگر بازی از مرحله نیمه نهایی توانست تیم خانه بسکتبال نیشابور را در ۲ بازی شکست دهد و فینالیست شود.

براین اساس، بلندقامتان کردستانی دیدار فینال را با تیم ذوب آهن اصفهان برگزار می کنند تا قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.