کلنگ ساختمان مدیریت حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد به زمین زده شد

رئیس حوزه علمیه کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملیات اجرایی ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان آغاز شد.

حجت الاسلام پناهی گفت: ساختمان مدیریت حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و با زیر بنای هزار ۶۲۸ متر مربع ساخته می‌شود.

او اعتبار اولیه مرحله اول این ساختمان را ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و می گوید: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است این ساختمان در دو مرحله ساخته شود.

پناهی مرحله نخست این بنا را ساخت اسکیلت عنوان کرد و گفت: برای تکمیل مرحله اول این ساختمان به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیاز است.

به گفته رئیس حوزه علمیه استان، بر اساس برنامه ریزی‌های پیش بینی شده قرار است این ساختمان تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل در حوزه فرهنگی را ضعف زیرساخت‌ها در این حوزه دانست و گفت: در مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه مصوب شده است.

روشنفکر با بیان اینکه توسعه فرهنگی زمینه ساز تحقق سایر مولفه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، می گوید: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی کارایی و اثر بخشی بیشتری در جامعه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.