گسترش واکسیناسیون در بین دانش آموزان سنین ۵ تا ۹ سال

استاندار کرمانشاه با تاکید بر گسترش واکسیناسیون در بین دانش آموزان به ویژه سنین ۵ تا ۹ ساله، از انجمن اولیا و مربیان خواست نسبت به ترغیب خانواده‌ها برای ترزیق واکسن کرونا دانش آموزان اقدام کنند.

بهمن امیری‌مقدم گفت : باید حساس سازی لازم در ارتباط با واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود؛ ضرورت دارد که روند رعایت اصول بهداشتی در بین دانش آموزان و دانشجویان به دقت بررسی گردد.

به گفته استاندار کرمانشاه مشارکت اقشار مختلف مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی لازم است عادی انگاری برخی شهروندان برای شیوع مجدد کرونا بسیار نگران کننده است.

باید با جدیت اقدامات لازم برای بررسی روند واکسیناسیون در ادارات، بخش خصوصی و اتحادیه‌های صنفی انجام شود و دستگاه‌های متولی نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند.

تداوم روند کاهشی تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا به دلیل انجام گسترده واکسیناسیون در سطح جامعه و همکاری مطلوب مردم است باید به دنبال ترویج فرهنگ مسوولیت پذیری در سطح جامعه باشیم و رعایت توصیه‌های بهداشتی را به عنوان یک رفتار مطلوب برای حفظ سلامت عمومی ترویج دهیم.

ضرورت دارد که همچنان مانند گذشته شیوه نامه‌ها و اصول بهداشتی در استان رعایت شود و همه ملزم به رعایت این شیوه نامه‌ها هستند.

اصناف باید موضوع استفاده از ماسک را جدی بگیرند و در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند؛ زیرا همه وظیفه دارند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانع از گسترش بیماری کرونا در جامعه شوند.

خواستار کنترل بازارچه‌های مرزی استان برای مقابله جدی‌تر با کرونا هستیم.

 ۲ شهر قرمز استان یعنی کنگاور و پاوه رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهر‌ها و علل این موضوع را می طلبد.

خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسمات مربوط به ماه مبارک رمضان مانند شب‌های قدر، راه پیمایی روز قدس و عید فطر در استان هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.