مدیرعامل صنایع مس ایران مطرح کرد:

ضرورت شناسایی و پرورش استعداد‌های ورزشی و بومی استان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران حضور یک مدیرعامل جوان، با انگیزه در باشگاه مس را اتفاقی بسیار خوب ارزیابی کرد.

علی رستمی  دربازدید از باشگاه ورزشی صنعت مس کرمان گفت: امید داریم با تلاش و فضای مثبتی که در مجموعه باشگاه مس کرمان حاکم است، موفقیت‌های ماندگار ورزشی و فرهنگی برای ایجاد شور و نشاط بیشتر در جامعه رقم بخورد.

مدیرعامل شرکت مس  ایران می گوید:  ااز فعالیت‌های باشگاه فرهنگی و ورزشی مس که نقش بسیار مهمی در پویایی و نشاط جامعه ایفا می‌کنند  حمایت می کنیم.

او گفت: این باشگاه توانایی آن را دارد که با ثبت موفقیت‌هایی ماندگار، موجبات شادی اقشار مردم دیار کریمان را فراهم کند و این مسئله بسیار مهمی برای ما است.

رستمی می گوید: از نتایج خوب تیم فوتبال مس کرمان کاملا آگاه هستم و امیدوارم که در ادامه راه، صعود به لیگ برتر برای این تیم با تلاش و کوششی که انجام می‌دهد محقق شود؛ چراکه اهداف این تیم همانند گذشته بسیار بالا است و چشم‌انداز ما نسبت به این تیم و باشگاه بزرگ و آینده‌نگرانه است.

رستمی بر شناسایی و پرورش استعداد‌های ورزشی و بومی استان تاکید کرد و گفت: ورزش برای کشور یک سرمایه اجتماعی بسیار بزرگ است و برای مثال درخشش چهره‌ای مثل «علی دایی» در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی که اعتبار زیادی به کشور بخشید نشان می‌دهد تا چه اندازه باید برروی شناسایی و پرورش استعداد‌های ورزشی برای کسب افتخار در کشور و ایجاد نشاط عمومی جدی باشیم

مدیرعامل صنایع مس ایران گفت: این وظیفه نهاد‌هایی مثل باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی مس می‌باشد که این مهم را انجام دهند و ما بر این موضوع تاکید داریم.

به گفته رستمی ، فرهنگ ایرانی و اسلامی در کنار سیره جوانمردی و پهلوانی باید از طریق ورزش در جامعه و به‌ویژه نسل جوان گسترش یابد.

در این دیدار محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان حضور دکتر رستمی در باشگاه مس را نشان از توجه عالی مدیریت شرکت مس به بحث باشگاه‌های فرهنگی -ورزشی دانست و از این دیدگاه مثبت قدردانی کرد.

برچسب ها: باشگاه مس ، نسل جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.