بهترین برنامه‌های تناسب اندام ۲۰۲۲

در این مطلب به بهترین برنامه‌های تناسب اندام اندرویدی ۲۰۲۲ اشاره خواهد شد.

تناسب اندام، یک سفر طولانی پرفراز و نشیب در زندگی به شمار می‌رود. گاهی ممکن است یک آسیب دیدگی یا مشکلات زندگی به بهم ریختن تناسب اندام ما منجر شود. اما چیزی که مهم است این است که هیچ وقت برای آغاز ورزش و داشتن تناسب اندام دیر نیست. هدف نهایی رسیدن به بهترین شرایط ایده ال  ذهنی و بدنی خودتان است.

اگرچه هر فردی می‌تواند به تنهایی برای خود ورزش را آغاز کند، اما برخی از بهترین برنامه‌های تناسب اندام اندروید وجود دارد که می‌توانند راهنمایی و انگیزه لازم را برای ادامه کار به شما ارائه دهند. در این مطلب به تعدادی از بهترین برنامه‌های تناسب اندام اشاره می‌کنیم.

Fitnotes

برنامه Fitnotes یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اندرویدی تناسب اندام به شمار می‌رود که ورزشکاران زیادی برنامه‌های تمرینی خود را با آن دنبال می‌کنند. این برنامه نوعی ردیاب تمرین است که علاوه بر آن، لیستی از بهترین تمرینات عضلانی را ارائه می‌دهد. با کمک این برنامه  می‌توانید وزن و درصد چربی بدن خود را رصد کرده و با انجام تمرینات منظم ورزشی به تناسب اندام ایده ال خود برسید. این برنامه کاملا رایگان است و شما برای استفاده از آن نیاز به حساب کاربری ندارید.

تناسب اندام

Nike Run Club

اگر اهل دویدن هستید یکی از بهترین برنامه‌های موجود اندرویدی، Nike Run Club است. NRC یک برنامه رایگان است که آمار فعالیت تان را به شما ارائه کرده و با آن می‌توانید امتیازات کسب شده خود را با رقبایتان مقایسه کنید. این برنامه از ساعت‌های هوشمند اپل نیز پشتیبانی می‌کند که در آن برای کاربر امکان استفاده از راهنمای صوتی دویدن مربیان نایک فراهم شده و چالش‌هایی برای سرگرم کردن و علاقمند کردن کاربر نیز وجود دارد.

تناسب اندام

 Jefit

با برنامه Jefit می‌توانید با تمرکز بالا فعالیت‌های ورزشی خود به ویژه تمرینات بدنسازی خود را دنبال کنید. در این برنامه تعدادی ویژگی‌ها و ایده‌های آموزشی گنجانده شده است. اگر به دنبال یک برنامه اندرویدی مناسب هستید این برنامه تمرینات مختلفی با شیب بدنسازی ارائه می‌دهد، مانند ۵x۵، تقسیم‌های سه روزه، برنامه‌های قدرتی، تمرینات مخصوص برای وزن بدن.

همچنین دارای پشتیبانی بین پلتفرمی بین برنامه و وب است؛ بنابراین می‌توانید نتایج فعالیت خود را در هر جا که حضور دارید پیگیری و تجزیه و تحلیل کنید. همچنین از ویژگی‌های دیگری مانند تایمر بازه زمانی، برنامه‌های تمرینی و فیلم‌های آموزشی نهایت استفاده را ببرید.

Jefit

Google Fit

Google Fit یک ابزار اصلی در اندروید است. گوگل با ساخت این برنامه تلاش کرده تا شما را تشویق کند تا تناسب اندام خود را حفظ کنید. برای هر فعالیتی که انجام می‌دهید امتیاز کسب می‌کنید. همچنین با Google Fit می‌توانید خواب، ضربان قلب و وزن خود را رصد کنید.

این برنامه قابلیت ادغام با برنامه‌های ورزشی دیگر از جمله Strava و Runkeeper و غیره  را دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های Google Fit ویژگی شمارش گام است که می‌توانید هنگام پیاده روی تعداد گام شما را ردیابی کند. اگرچه این برنامه از ویژگی‌های قدرتمند برنامه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد برخوردار نیست، اما با داشتن ویژگی‌هایی مانند دارای ویژگی‌هایی مانند گام شمار، شمارش ضربان قلب و رصد خواب یک گزینه خوب و رایگان برای دنبال کردن اهداف سلامتی تان به شمار می‌رود.

تناسب اندام

FitBit

FitBit به تنهایی به عنوان یک برنامه خوب برای رسیدن به تناسب اندام عمل می‌کند. حتی بدون ثبت نام در Fitbit Premium می‌توانید از برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای مختلف و حتی امکان رصد خواب استفاده کنید. البته زمانی کارایی برنامه FitBit فوق العاده خواهد بود که آن را در یک ساعت مچی هوشمند داشته باشید. به راحتی می‌توانید تمرینات خود را پیگیری و مراحل مختلف را تماشا کنید و تجزیه و تحلیل دقیق خواب خود دریافت کنید. حتی اگر آن را در یک ساعت هوشمند ندارید می‌توانید از اپلیکیشن FitBit برای پیگیری تمرینات ورزشی و حتی رقابت با دوستانتان استفاده کنید.

تناسب اندام

Strong

Strong مانند FitNotes و Jefit یکی دیگر از برنامه‌های ردیابی تمرینات است. این برنامه ویژگی‌های بیشتری در مقایسه با FitNotes برخوردار است، اما استفاده از آن برای مبتدی‌ها کمی دشوار است. Strong دارای روتین‌های مختلف وزنه برداری و تمرینات قدرتی و مقاومتی برای تقویت قلب است. اگرچه کاربر برای برخورداری از برخی از ویژگی‌های Strong باید نسخه پولی آن را تهیه کند، اما یک برنامه فوق العاده برای گزارش تمرینات شما در باشگاه محسوب می‌شود. این برنامه مانند FitNotes و Jefit دارای ردیاب تمرینات ورزشی است.

تناسب اندام
گزارش از حسین فلاحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار