پرداخت قسط نخست مطالبات بازنشستگان از فروردین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت:با اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، قسط نخست مطالبات بازنشستگان از فروردین پرداخت می‌شود.

حسین عامریان در سفر به اصفهان ودر اجتماع بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برای نخستین بار سرفصل بودجه جداگانه‌ای برای رفاهیات بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

او به اعتراض بازنشستگان به موضوع همسان سازی حقوق و اجرای ناقص آن درگذشته گفت: پس از بررسی کارشناسی موضوع، مقرر شد قانون همسان سازی اصلاح شود که با توجه به اینکه منابع مالی آن باید از منابع داخلی صندوق تامین شود، کار سختی در پیش داریم.

عامریان با تشریح اقدامات صندوق در سه موضوع حقوق، درمان و رفاهیات بازنشستگان گفت: در ابتدای کار با مشکلات فراوانی مواجه بودیم که برداشت ۳۵۰ میلیارد تومانی سازمان مالیاتی از حساب صندوق بابت پرونده‌ای در گذشته، فشار زیادی به ما وارد کرد.

در خصوص درمان بازنشستگانی که بیمه تکمیلی آن‌ها از طریق قرارداد با شرکت بیمه گر متکفل است تلاش می‌کنیم برای آسایش بازنشستگان، مبلغ خودپرداخت (فرانشیز) را خودمان پرداخت کنیم.

به گفته اودر خصوص بازنشستگانی که بیمه درمان آن‌ها بر عهده شرکت‌های آنهاست امیدواریم شرکت‌ها بیشتر حمایت کنند و ما نیز در حد توان، کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با قدردانی از همراهی مدیران فولاد مبارکه با صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان گفت: متاسفانه ذوب آهن اصفهان در سال‌های گذشته پرونده‌ای علیه صندوق اقامه کرده و برای آن اجرائیه هم گرفته و برای این پرونده نیمی از دارایی‌های صندوق قفل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.