معرفی برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در فارس

برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان فارس معرفی شدند.

 روح‌ الله منوچهری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان فارس، گفت: این جشنواره با استقبال خوب هم استانی‌ها روبرو شد به طوری که ۷۶ هزار نفر در استان فارس در بخش‌های خردسال، کودک و نوجوان، جوان، بزرگسالان و خانواده در این جشنواره شرکت کردند.

او با اشاره به  تجلیل ۱۹۵ برگزیده این جشنواره در استان فارس تجلیل شد بیان کرد: برگزیدگان این جشنواره در شیراز به صورت حضوری و برگزیدگان دیگر شهرستان‌ها به صورت برخط مورد تقدیر قرار گرفتند.

منوچهری تصریح کرد: در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی علاوه بر رشته‌های متداول مانند نقاشی، پویش‌های کتابخوانی یا چهار گزینه‌ای و داستانک، بخش‌های جدیدی شامل شعرسرایی، پویش برای امام زمانم (عج) ، قصه‌گویی و تولید آثار هنری توسط هنرمندان برای رقابت شرکت کنندگان در جشنواره اضافه شده بود.

مد یرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس ادامه داد: معرفی ناشرانی که آثار جدیدی در حوزه رضوی چاپ کرده‌اند و نیز تقدیر از مروجان فرهنگ رضوی ویژه کتابداران از دیگر بخش‌های جدید این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی بود.

او با اشاره به برگزاری اختتامیه ملی جشنواره کتابخوانی رضوی در دهه کرامت با حضور مسئولان کشوری در شیراز افزود: استان فارس با ۱۱ برگزیده کشوری، بیشترین تعداد برگزیده در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار