امام جمعه یزد:

مقدمات انس با قرآن برای نسل جوان فراهم شود

آیت الله ناصری گفت: برگزاری نمایشگاه‌های قرآن، اقدامی موثر به منظور انس نسل جوان با قرآن کریم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حضرت علی (ع) آموزش امام حسن (ع) را از قرآن شروع کردند و این خود الگویی است که امروز در مدارس مورد غفلت قرار گرفته است.

او می گوید: لازم است در سیستم آموزشی تحول ایجاد شود و به قرآن و نماز بیشتر پرداخته شود و اهمیت آن برای کودکان و نوجوانان مشخص شود تا آن‌ها بتوانند زندگی آینده خود را با قرآن عجین کنند.

آیت الله ناصری گفت: در این شرایط لازم است هر چی بیشتر جوانان و نوجوانان و کودکان را به جای سرگرم کردن با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، با چنین فضا‌هایی آشنا کنیم و مقدمات انس آن‌ها با قرآن را فراهم آوریم.

این موضوع را امام جمعه یزد در بازدید از نمایشگاه علوم قرآنی مطرح کرد.

امام جمعه یزد در بازدید خود از بخش‌های مختلف از جمله کتابت قرآن کریم با خط نستعلیق به همت ۳۰ هنرجوی خوشنویس یزد بازدید کرد.

در این بازدید از کتاب « ارتباط صفت با آیه » که به اوصاف الهی در جزء‌های ۱ و ۲ قرآن کریم می‌پردازد و در دو جلد از سوی امیرحسین عطارزاده، حافظ ممتاز استان به رشته تحریر در آمده، رونمایی شد.

با حضور آیت الله ناصری در این نمایشگاه، از چهار دهه خدمات قرآنی استاد محمدحسین صباغ در حوزه تلاوت قرآن کریم تجلیل شد.

هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد با حضور مؤسسات قرآنی، ارائه ۲ هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد، نمایشگاه آثار خوشنویسی، عرضه محصولات عفاف و حجاب تا ۲۶ فروردین  از ساعت ۱۸ الی ۲۳ میزبان علاقه‌مندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار