نمایشگاه عفاف و حجاب در قزوین برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب با مشارکت این اداره کل به منظور حمایت از مهارت جویان فعال در زمینه تولید لباس‌های حجاب برگزار می‌شود.

سید محمود عرب گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب در کنار نمایشگاه طرح ضیافت الهی، طی روز‌های ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

 انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و صنایع پوشاک در برگزاری این نمایشگاه با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مشارکت دارند.

این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ مهارت همچنین فرهنگ عفاف و حجاب و با هدف حمایت از مهارت جویانی که در زمینه دوخت و تولید البسه حجاب فعالیت دارند، برگزار می‌شود.

 ظرفیت مناسبی برای ارایه آموزش‌های مهارتی در زمینه خیاطی، دوخت و تولید البسه عفاف و حجاب در آموزشگاه‌های ثابت (دولتی) و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای قزوین وجود دارد که مهارت جویان علاقه مند می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

 در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامگذاری شده است، تلاش می‌کنیم تا با ترویج فرهنگ مهارت و تربیت نیرو‌های ماهر و توانمند به اشتغال آفرینی جوانان در استان قزوین کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.