شاید برای ورود به جشنواره لاله‌ها نیازی به بلیت نباشد

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: بازدید از جشنواره لاله‌ها رایگان شود.

آقای قاسم پور گفت: مدیریت شهری کرج پیش از سال جدید با تبلیغات زیاد، مردم را به بازدید از جشنواره لاله‌های کرج ترغیب کرد ولی متاسفانه جشنواره امسال رنگ و بوی همیشگی را نداشت و بازدیدکنندگان نتوانستند به دلیل شکوفا نشدن لاله‌ها، لذت دوره های قبل را از این رویداد ببرند که از این بابت باید از آنها عذرخواهی کرد.

او می گوید: همه ما می‌دانیم که گیاهان یک نقطه سیر تکامل دارند تا به رویش برسند.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: سال گذشته کاشت پیازهای لاله با تاخیر انجام شد و همین باعث شد، گل‌ها در موعد مقرر شکوفا نشوند؛ معمولا کاشت پیاز لاله در ماه‌های آبان و آذر انجام می شود ولی امسال این اتفاق نیفتاد.

او می گوید: شهردار کرج پس از بررسی دستور دهد تا اگر کوتاهی توسط شخص یا سازمانی انجام شده برخورد جدی شود؛ اکنون نوک پیکان به سمت شورا قرار گرفته و اگر این موضوع را سازمان می‌دانسته که به موقع این لاله‌ها روییده نمی‌شود نباید جشنواره را برگزار و برند این شهر را خدشه دار می‌کرد.

قاسم پور گفت: باید فرصتی برای جبران مافات کسانی که طی روزهای گذشته از این جشنواره بازدید داشتند و لاله ای ندیدند فراهم شود و از دستگاه نظارتی شهرداری کرج درخواست داریم تا شرایطی فراهم شود تا بررسی لازم در خصوص روند برگزاری مزایده جشنواره لاله‌ها، صلاحیت شرکت برنده، نحوه انعقاد قرارداد با پیمانکار و بررسی زمان دقیق پیاز گل‌ها و کیفیت پیازها صورت بگیرد.

او می گوید: از شهردار درخواست داریم تا فرصتی برای جبران خسارت به شهروندان و هم استانی های عزیز بدهیم تا به صورت رایگان از این جشنواره دیدن کنند.

این عضو شورای شهر کرج گفت: از اداره حقوقی شهرداری کرج نیز خواهشمندم اگر تصمیم رایگان کردن جشنواره مخالف مفاد قرارداد است از الان خودتان را آماده کنید که برای یکبار هم که شده مدیریت شهری جلوتر و پیش قدم شود و از حقوق شهرداری و شهروندان دفاع نماید که نشود ما شامل ماده ۳۸ شویم و پیمانکار ما را به سمت و سوی پرداخت خسارت بکشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.