فدراسیون بوکس و فراموشی یک وعده!

وعده مسئولین بوکس کرمانشاه مبنی بر موافقت فدراسیون برای برگزاری یک دوره رقابت‌های بین المللی بوکس به میزبانی شهرستان قصرشیرین محقق نشد.

طبق رایزنی‌های انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات بوکس استان قرار بود این رقابت‌ها بهمن ماه در سالگرد درگذشت مرحوم "منوچهر طیاری" از قهرمانان سابق بوکس ایران و با حضور تعدادی از کشور‌های همسایه همچون ترکیه، آذربایجان، سویه و عراق برگزار شود که این رویداد برگزار نشد و اکنون هم آنطور که بنظر می‌رسد فدراسیون بوکس دیگر تمایلی برای برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی کرمانشاه ندارد.

خدر ولدی، دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: متاسفانه بهمن سال گذشته با پیک ششم شیوع بیماری کرونا مواجه شدیم و همین مساله باعث شد تا تمام رقابت‌های بوکس از جمله این میزبانی لغو شود.

 پس از بهبود شرایط کرونایی، رایزنی‌هایی را از طریق فدراسیون داشتیم تا این رقابت‌ها را با تاخیر برگزار کنیم، اما گویا تمایلی از سوی فدراسیون برای برگزاری آن وجود ندارد.

حتی با اداره کل ورزش و جوانان نیز صحبت‌هایی داشتیم تا پیگیری‌هایی داشته باشد، اما گویا وعده برگزاری این رقابت‌ها در کرمانشاه فراموش شده است.

به گفته ولدی، هرچند در حال حاضر فدراسیون در تدارک رقابت‌های قهرمانی کشور و اعزام ملی پوشان به بازی‌های آسیایی است، اما پس از پایان این رویداد‌ها بازهم رایزنی‌هایی خواهیم داشت تا این میزبانی را عملی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار