رونمایی از سردیس شهید آوینی در شیراز

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از سردیس این شهید رونمایی شد.

مدیر کل حوزه هنری فارس در مراسم رونمایی از سردیس شهید آوینی در ایستگاه مترو شهید آوینی گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی در ایستگاه شهید آوینی قطار شهری شیراز، در مراسمی از سردیس شهید اندیشمند و صاحب تفکر شهید اهل قلم آوینی رونمایی شد.

نمازی گفت: در کنار این مراسم نمایشگاه آثار ۳۰ هنرمند تجسمی کشور با عنوان نمایشگاه راه آفتاب هم افتتاح شد که تا ۳۰ فروردین هنگام فعالیت قطار شهری شیراز، پذیرای بازدیدکنندگان است.

علی اکبر سلطانی نیز گفت: نصب المان‌های هویتی در شهر شیراز در شکل دهی تاریخ این شهر اثر به سزایی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز از ویژگی اصیل هنر انقلاب اسلامی و پرداختن حقیقت به عنوان شاخص هنر انقلاب اسلامی گفت: فاصله گرفتن عمومی مردم از هنر در دهه‌های اخیر باعث کمرنگ شدن هنرمندان فارسی و شیرازی شده است.

عضو هیأت رییسه شورا گفت: باید با افزایش ارتباط میدانی بین مردم و آثار هنری و هنرمندان و فرصت سازی برای عرضه هنر در شهر را گسترش داد.

او، وعده داد ایجاد و فعال سازی عابر گالری در ایستگاه‌های مترو و پارک‌های شیراز در دستور کار کمیسیون فرهنگی و سازمان مترو شیراز قرارگرفته که با کار مشترک بین سازمان فرهنگی و حوزه هنری انشاالله با عرضه محتوای مناسب برای مردم هنر دوست فرصت بازدید‌های رایگان فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار