از کشف گازوئیل قاچاق تا انهدام باند سرقت خودرو در یزد

خبر حوادث استان یزد امروز سه شنبه ۲۳ فروردین را در این بسته خبری بخوانید.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با هدف مقابله با قاچاق سوخت، ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ استان یزد کنترل محور‌های مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.

به گفته او ماموران پلیس یک دستگاه تریلی نفتکش بنز را در محور خرانق_اردکان مشاهده و متوقف و در بازرسی انجام شده ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم که قصد انتقال این محموله سوختی از استان‌های شرقی به مرکز کشور را داشت دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

انهدام باند سرقت خودرو در بافق

فرمانده انتظامی بافق گفت: با اطلاع از چندین فقره سرقت خودرو در این شهرستان، با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک باند سرقت، خرید و فروش قطعات خودرو، منهدم شد.

شهرام طولابی نژاد گفت: در بازجویی پلیسی مشخص شد سارقان اغلب دست به سرقت خودروی پراید می‌زدند و ابزار و قطعات خودرو را باز کرده و آن‌ها را به قیمت‌های نازل می‌فروختند.

یه گفته او وجه اشتراک تمام خودرو‌های سرقت شده، این است که هیچ کدام ابزار حفاظتی مانند قفل فرمان و قفل پدال نداشتند.

فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست نسبت به اموال خود بی تفاوت نبوده و اقدامات لازم امنیتی را انجام دهند.

دستگیری چهار سارق حین سرقت در خاتم

سرهنگ حسین اسماعیلی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت گوناگون و اعلام مالباختگان به پلیس، بلافاصله مراتب برای شناسایی سارقان به یگان‌ها و عوامل گشتی فعال در سطح حوزه اعلام شد.

او گفت: ماموران انتظامی شهرستان خاتم در ۴۸ ساعت گذشته با گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه شهرستان خاتم و مروست با زیر نظر گرفتن حرکات افراد مظنون متوجه فعالیت‌های چهار سارق شدند.

او گفت: با درایت و هوشیاری ماموران چهار سارق در حین سرقت دستگیر و به یگان انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه سارقان به دادسرا و دادگاه ارسال و سارقان با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار