افتتاح کمربندی کوی ملاشیه اهواز

جاده کمربندی کوی ملاشیه اهواز و سه طرح عمرانی دیگر با اعتبار ۱۲۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار اهواز گفت: وضعیت موجود شهر اهواز و محله‌های محروم آن در شان مردم این دیار نیست و مردم ملاشیه گلایه‌های به حقی نسبت به محرومیت عمیق این منطقه و نبود زیرساخت‌های خدماتی به ویژه شبکه فاضلاب دارند.

رضا امینی می گوید: این افتتاح در کوی ملاشیه با هدف شنیدن حرف مردم و بازدید میدانی از وضعیت این منطقه محروم بوده و احداث خیابان، ایجاد فضای سبز و تاسیس ایستگاه آتش نشانی از جمله وظایف شهرداری است که در ماه‌های اخیر برای کاهش محرومیت این منطقه اقدام‌های مهمی انجام شده است.

به گفته او شرکت آب و فاضلاب متولی توسعه و اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در اهواز است و طرح جامع فاضلاب اهواز با دستور رهبر معظم انقلاب از محل صندوق ذخیره ارزی تامین اعتبار شده است که نشان از توجه مسوولان نظام به حل مشکل مردم اهواز است.

این مقام مسئول گفت: گلایه‌های مردم به حق است. نداشتن فاضلاب برای مردم این منطقه مشکلات زیادی را ایجاد کرده و طبیعی است که مردم منطقه معترض باشند.

او می گوید: شهرداری اهواز با مشارکت و همراهی مردم به دنبال ارتقای خدمات، کاهش مشکلات مناطق محروم این شهر است.

مشکلات شهر اهواز در جلسه‌های کارشناسی جمع بندی و اولویت گذاری شده است و زیرساخت ۵۵ خیابان کوی ملاشیه انجام و آسفالت این معابر تامین شده است که به زودی این معابر آسفالت می‌شوند.

تامین زمین برای احداث فضای سبز در حال پیگیری است که با نهایی کردن آن کار ایجاد بوستانی در شان مردم منطقه آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.