امیری مقدم:

برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان احساس خستگی می‌کنند

استاندار کرمانشاه با هشدار به مدیران کم کار و منفعل، گفت : برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان احساس خستگی می‌کنند؛ با ماندن آن‌ها مشکل داریم، ولی با رفتن آن‌ها واقعا مشکلی نداریم.

بهمن امیری‌مقدم با تأکید بر برقراری نظم و قانون در ادارات، گفت : کارکنان ادارات به عنوان نیروی دولت باید منضبط و قانونمند باشند.

به گفته استاندار کرمانشاه براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برخی از کارکنان ادارات هنوز واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند که مایه تأسف است.

از دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست می شود لیست ادارات و افرادی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند را به استانداری ارجاع دهند تا آن‌ها را برای انجام تست پی. سی. آر با هزینه شخصی و هر ۲ هفته یک‌بار معرفی کنیم، زیرا در موضوع سلامت با کسی تعارف و شوخی نداریم.

کارکنانی که واکسن تزریق نمی‌کنند برای اطمینان از سلامتی آن‌ها باید هر دو هفته یک‌بار نتیجه تست پی. سی. آر خود را به با هزینه شخصی انجام دهند و ارائه کنند تا ما از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنیم.

برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان احساس خستگی می‌کنند؛ با ماندن آن‌ها مشکل داریم، ولی با رفتن آن‌ها واقعا مشکلی نداریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.