هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در دزفول

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: اقدامات فرهنگی شهرستان دزفول باید با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان انجام شوند.

علیرضا چرخابی گفت: فرماندار دزفول حامی فرهنگ و هنر است و در آینده شاهد برنامه‌های خوبی در این حوزه خواهیم بود و می‌توان اقدامات خوبی با حمایت معنوی مسئولان دزفول در حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان انجام داد که لازمه آن توجه به جایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول می گوید: کمیته‌ای تخصصی با حضور خبرنگاران پیشکسوت و فعال شهرستان دزفول برای گرامیداشت روز خبرنگار تشکیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: هنرمندان بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف نمایش، موسیقی، هنر‌های تجسمی و خوشنویسی در رده ملی و بین المللی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم و حمایت و همگرایی مسئولان، هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول باعث اثرگذاری بیشتر و تولید آثار فاخر و ارزشمند به عنوان آثار ماندگار شهرستان می‌شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مشترک توسط اداره‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام نوروز باعث شکوفایی و معرفی ظرفیت‌ها و استعداد‌های شهرستان به عنوان ظرفیت‌های آینده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.